Популярни лица в акция срещу досадните коледни песни
"Не можем да спрем всички коледни песни. Можем само една" - с този призив се обръщат към почитателите си популярни актьори, певци, спортисти, радио- и телевизионни водещи, които се включиха в кампанията "Няма такова парче".
От днес започналата през ноември инициатива на рекламна агенция DDB Sofia за определяне на най-досадната коледна песен, която не трябва да звучи в ефир по време на предстоящите празници, вече има и клип.
До 5 декември всеки може да избере една песен, която не иска чува, като гласува на специално създадения сайт nohohoho.org. На сайта са изброени десет парчета и всеки може да избере онова, от което иска да се лиши по празниците. След като бъде определен "победителят" - песента, събрала най-много антигласове, от DDB Sofia обещават да направят "всичко по свръхестествените си сили" тя да изчезне от ефира и така да подарят най-хубавия коледен подарък за всички.
Резултатите до днес сочат, че най-много хора с удоволствие биха пропуснали да чуят тази година песента на Васил Найденов и Богдана Карадочева "Нова година". На второ и трето място по гласове се нареждат "All I Want for Christmas" на Марая Кери и "Last Christmas" на WHAM.
Рекламна агенция DDB Sofia тази година спечели приза за творческа агенция на годината на Асоциацията на рекламните агенции в България.