Започва аварийнно пълнене на дупките по "Цариградско шосе"
При булевард като "Цариградско шосе", където скоростта е висока, това създаде предпоставки за тежки катастрофи. Най-много опасни дупки са видени на моста на Четвърти километър и там аварийните екипи ще минат първо.
Кратерите ще се запълват със смес, която може да се използва при по-ниски температури, се отбелязва в съобщението. Спестява се обаче подробността, че подобни кръпки има трайност около месец. Това е така, защото дупките се запълват със стар асфалт, изрязан около неравността и стопен на място в специална мини пещ. Технологията, известна като "тампониране" се прилага масово в София през зимата. За сравнение, стандартната кръпка, правена при нормални климатични условия, трябва да изкара поне година.
От няколко години общината тръби, че "Цариградско шосе" се нуждае от основен ремонт, с цялостна подмяна на амортизираната настилка, положена преди повече от двадесет години. За преасфалтиране обаче все не се намираха пари. Положението се спасяваше с аварийни ремонти, като сегашния и планови изкърпвания на големи участъци през лятото.
Паралелно с ремонта на "Цариградско шосе" се извършва оглед на основните трасета, по които се движи масовият градски транспорт. Опасните неравности по тях също ще бъдат запълвани, уточниха от пресцентъра на общината.