Фотогалерия: Представяне на новия "Шевролет Авео"

Дневник&GM

Фотогалерия: Представяне на новия "Шевролет Авео"

"Шевролет" представи пред автомобилни журналисти от цял свят в Цюрих новата генерация на модела си "Авео".

  • "Шевролет" представи пред автомобилни журналисти от цял свят в Цюрих новата генерация на модела си "Авео".
    "Шевролет" представи пред автомобилни журналисти от цял свят в Цюрих новата генерация на модела си "Авео".
  • С неговата поява "Шевролет" вече няма модел, който да е наследен от купената през 2002 година корейска компания "Деу".
    С неговата поява "Шевролет" вече няма модел, който да е наследен от купената през 2002 година корейска компания <a href="http://www.dnevnik.bg/pazari/companii/2003/11/20/61166_avtomobilite_deu_se_zavrushtat_u_nas_pod_markata/">"Деу"</a>.
  • Както и досега "Авео" ще се предлага в два силуета - хечбек и седан (вдясно). "Шевролет Авео" е изцяло нов автомобил с напълно обновена външност и вътрешно пространство за пътниците, новоразработена ходова част и каросерийна структура, както и модернизирана гама от двигатели.
    Както и досега "Авео" ще се предлага в два силуета - хечбек и седан (вдясно). "Шевролет Авео" е изцяло нов автомобил с напълно обновена външност и вътрешно пространство за пътниците, новоразработена ходова част и каросерийна структура, както и модернизирана гама от двигатели.
  • Седанът (на преден план) е с 360 мм по-дълъг от версията хечбек, чиято дължина възлиза на 4039 мм.
    Седанът (на преден план) е с 360 мм по-дълъг от версията хечбек, чиято дължина възлиза на 4039 мм.
  • В предната част голямата, хоризонтално разделена на две решетка, с централно разположена маркова емблема, веднага идентифицира "Авео" като модел на "Шевролет".
    В предната част голямата, хоризонтално разделена на две решетка, с централно разположена маркова емблема, веднага идентифицира "Авео" като модел на "Шевролет".
  • Предните светлини на "Шевролет Аево" са вдъхновени от мотоциклетната стилистика.
    Предните светлини на "Шевролет Аево" са вдъхновени от мотоциклетната стилистика.
  • Задните светлини на версията хечбек нямат общ прозрачен покривен панел, хармонирайки с оформлението на предните светлини на автомобила. За разлика от това решение, задните светлини при седана са обгърнати от панел с два елемента, добавящ нотка на изисканост.
    Задните светлини на версията хечбек нямат общ прозрачен покривен панел, хармонирайки с оформлението на предните светлини на автомобила. За разлика от това решение, задните светлини при седана са обгърнати от панел с два елемента, добавящ нотка на изисканост.
  • Както и при "Спарк", дръжките на задните врати на хечбека са разположени в горната част на вратите, създавайки подобен на спортно купе силует.
    Както и при "Спарк", дръжките на задните врати на хечбека са разположени в горната част на вратите, създавайки подобен на спортно купе силует.
  • Дръжката на задните врати при хечбека
    Дръжката на задните врати при хечбека
  • Гамата от бензинови агрегати включва две версии с работен обем 1.2 литра и мощност съответно 70 к.с. и 86 к.с. Те дават ускорение до 100 км/ч за 14.3 и 13.6 секунди и имат разход на гориво в смесен цикъл от 5.9. и 5.1 л/100 км.
    Гамата от бензинови агрегати включва две версии с работен обем 1.2 литра и мощност съответно 70 к.с. и 86 к.с. Те дават ускорение до 100 км/ч за 14.3 и 13.6 секунди и имат разход на гориво в смесен цикъл от 5.9. и 5.1 л/100 км.
  • Другите два бензинови двигателя са с работни обеми 1.4 (100 к.с) и 1.6 (115 к.с.). Те се справят с касическия за автомобилите спринт за 12.2 и 11.3 секунди при разход на гориво 5.9 и 6.6 л/100 км.
    Другите два бензинови двигателя са с работни обеми 1.4 (100 к.с) и 1.6 (115 к.с.). Те се справят с касическия за автомобилите спринт за 12.2 и 11.3 секунди при разход на гориво 5.9 и 6.6 л/100 км.
  • Двата най-мощни бензинови мотора при "Авео" могат да се комбинират с автоматична шестстепенна трансмисия, която се монтира за пръв път в малък модел на "Шевролет"
    Двата най-мощни бензинови мотора при "Авео" могат да се комбинират с автоматична шестстепенна трансмисия, която се монтира за пръв път в малък модел на "Шевролет"
  • От есента "Авео" ще се предлага и с 1.3-литров турбодизелов задвижващ агрегат (за първи път при малките модели на "Шевролет" в Европа), който ще използва система за директно впръскване на гориво common-rail, автоматична старт/стоп технология и турбокомпресор с променлива геометрия.
    От есента "Авео" ще се предлага и с 1.3-литров турбодизелов задвижващ агрегат (за първи път при малките модели на "Шевролет" в Европа), който ще използва система за директно впръскване на гориво common-rail, автоматична старт/стоп технология и турбокомпресор с променлива геометрия.
  • Моделите с 1.2-литров бензинов и 1.3-литров турбодизелов двигател се предлагат с електрически сервоусилвател, с индикатор за износването, благодарение на който прецизността на управлението се гарантира независимо от увеличаването на възрастта на автомобила.
    Моделите с 1.2-литров бензинов и 1.3-литров турбодизелов двигател се предлагат с електрически сервоусилвател, с индикатор за износването, благодарение на който прецизността на управлението се гарантира независимо от увеличаването на възрастта на автомобила.
  • Багажното пространство на седана осигурява полезен обем от 502 литра, с което се нарежда сред най-добрите в това отношение представители на своя клас.
    Багажното пространство на седана осигурява полезен обем от 502 литра, с което се нарежда сред най-добрите в това отношение представители на своя клас.
  • Багажникът на хечбека .
    Багажникът на хечбека .
  • При сгъната задна седалка в товарния отсек на хечбека се побират 653 литра
    При сгъната задна седалка в товарния отсек на хечбека се побират 653 литра
  • Оформление на арматурното табло в стил "двоен кокпит" при Aveo е заимствано "Корвет". Главният блок от контролни прибори продължава темата, вдъхновена от дизайна при модерните мотоциклети и представена във външната стилистика на автомобила. Той съдържа кръгъл аналогов скоростомер, разположен в асиметричен циферблат от течни кристали с голям цифров дисплей.
    Оформление на арматурното табло в стил "двоен кокпит" при Aveo е заимствано "Корвет". Главният блок от контролни прибори продължава темата, вдъхновена от дизайна при модерните мотоциклети и представена във външната стилистика на автомобила. Той съдържа кръгъл аналогов скоростомер, разположен в асиметричен циферблат от течни кристали с голям цифров дисплей.
  • Блоковете за управление на вентилацията и аудиосистемата са максимално лесни за употреба
    Блоковете за управление на вентилацията и аудиосистемата са максимално лесни за употреба
  • Колата има двете жабки, едната от които с вграден USB-вход. Функциите на всички електронни устройства, инсталирани в горната жабка могат да се управляват посредством бутоните на волана или бутоните на аудиосистемата.
    Колата има двете жабки, едната от които с вграден USB-вход. Функциите на всички електронни устройства, инсталирани в горната жабка могат да се управляват посредством бутоните на волана или бутоните на аудиосистемата.
  • Междуседалките има три поставки за чаши
    Междуседалките има три поставки за чаши
  • В предните врати спокойно се събират и големи бутилки
    В предните врати спокойно се събират и големи бутилки
  • Не липсва и вграден калъф за очила
    Не липсва и вграден калъф за очила
  • Под предната седалка може да се поръча чекмедже
    Под предната седалка може да се поръча чекмедже
  • Цените на хечбек версията на "Авео" за България стартират от 19 450 лв с ДДС за 1,2л. двигател с 86 к.с., а за седана – от 20 000 лв с ДДС
    Цените на хечбек версията на "Авео" за България стартират от 19 450 лв с ДДС за 1,2л. двигател с 86 к.с., а за седана – от 20 000 лв с ДДС