Родители очакват повече услуги за деца на летищата

Летищата не полагат усилия да облекчат пътуването на клиенти с деца, а това изнервя и децата, и родителите в началото и края на ваканцията.
Проучване на Skyscanner, проведено сред над 1000 туристи, показва, че в повечето летища липсват условия, които биха задоволили нуждите на семействата с деца.
Близо две трети от участниците в анкетата смятат, че летищата не предлагат елементарни удобства за пътуващите семейства, а три от всеки четирима смятат, че това разваля настроението от цялата ваканция.
Най-големият проблем на пътуващите семейства са дългите опашки. Над половината от анкетираните родители са ги посочили на първо място сред проблемните зони. На второ място туристите се оплакват от липсата на забавления (29%), от дългите разстояния, които трябва да изминават на летището, както и от отсъствието на подходящи храни за децата.
Близо 60% от всички родители биха искали да видят зони за игри на летищата, а почти половината си мечтаят за детска телевизия за децата си, докато чакат полета. Всеки пети харесва идеята за ясли или облекчена "детска" граница, а 9% биха искали децата да могат да слушат приказки.
Сред най-търсените от пътниците с деца услуги са кътове за игри, детско кафе с освежаващи напитки, възможност за затопляне на бутилки с мляко, предварително поръчване на бебешка храна.