Телекомите взеха най-много награди на Effie 2011

Телекомите взеха най-много награди на Effie 2011

Призовете са за ефективност в рекламата
Съживяване в банковия сектор, засилено участие на българските телекоми в областта на рекламата и най-много участници в категориите "Стоки" и "Услуги". Това отбеляза журито по време на четвъртите награди за ефективност в рекламата Effie 2011. По традиция и тази година достигналите до финал в категория "Стоки" бяха най-много.
Злато не беше присъдено, тъй като нито един от участниците не е достигнал минималния брой точки. Сребърната награда спечели Carlsberg Group за кампанията на "Пиринско" - "Свежо от планината", реализирана от Noble Graphics.
"Все едно си там" на New Moment New Ideas за популяризирането на Vivacom TV е най-ефективната кампания в категория "Услуги" за 2010 г. Телекомът е последван от кампанията на ипотечния кредит "Първи дом" на Уникредит Булбанк и STONY Creative Box. Бронза също спечели телеком - "Космо България мобайл", по съвместната им работа с Ogilvy Group, чийто проект е Generation Globul.
Ogilvy взе златото и категорията за "Корпоративни комуникации" с кампанията "Национален ден на природните паркове" с подкрепата на WWF. Търговската програма за лоялност "Пепси фен клуб" получи единствената сребърна награда в категорията "Промоции", реализирана от BBDO Group.
Една от най-интересните и оспорвани категории беше тази за социална, медийна и политическа кампания. Филмът на "Чучков брадърс" - TILT, спечели златна награда с продадени над 130 хил. билета в 31 киносалона в страната. Второ място взе проектът на "Реформа адвъртайзинг" за клиента им "Сдружение национална пациентска организация" - "Ако здравната система не иска да те чуе".
Бронза получи кампания, изцяло реализирана в социалните мрежи и с бюджет от 1000 лв. TBWA\Sofia са използвали профили на животни в Twitter и Facebook, за да комуникират с техните потенциални стопани в кампанията "Вземи приятел", за клиента им Германско-българска помощ за животните.