Летище София отдава под наем рекламни площи
В терминал "заминаващи пътници" обявените рекламни площи са общо 9, а в терминал "пристигащи" - 13. Външната реклама е по-скъпа - за двустранно светещ билборд се плащат 3240 евро без ДДС за месец, а за двустранно светеща кутия - 560 евро без ДДС. Летището отдава под наем и рекламни площи под формата на стикери в автобусите, обслужващи аеропорта. Цената на два стикера във всеки от петте перонни автобуса е 400 евро на месец без ДДС, а за два стикера във всеки от двата ВИП автобуса е по 200 евро месечно. Най-новият и атрактивен вид реклама, който предлага летище София, е реклама върху бордни карти. За 300 000 бордни карти цената на рекламата е 6950 евро без ДДС, а за 500 хил. - 11 580 евро месечно.
Бордната карта се издава на всеки заминаващ от летището пътник в момента на неговото регистриране. Броят на заминаващите пътници е приблизително 50% от общия пътникопоток, сочи статистиката на аерогарата. Очакванията за 2003 г. са 1.248 млн. души да преминат през летището, като половината от тях ще са чужденци.
Около 67% от излитащите пътници използват бордните карти на летище София.
Бордните карти на софийското летище се ползват и от чуждестранните авиокомпании. Такива са "Австрийски авиолинии", "Аеросвит", "Аерофлот," "Ал Италия", Ел Ал, "Ер Малта", "Луфтханза", ЛОТ, "Малев", "Олимпик еъруейз", "Пулково еърлайн", "Сирийски авиолинии", "Турски авиолинии", "Хелиос еъруейз", "Монарх", "Британия" и др.