Американски звезди агитират за избирателна активност
Рапърът Пи Диди се включи в агитация за активност на президентските избори в САЩ, съобщиха медиите. Певецът създаде организация Citizen Change ("Гражданска промяна"), която ще убеждава младите хора да гласуват. Към идеята му се присъединили кинозвезди като Бен Афлек и Леонардо ди Каприо, Марая Кери и Мери Джей Блайдж, топмоделите Тайсън Бекфорд и Лукас. Собствената му модна фирма пък ще създаде дрехи с мотото на инициативата - Vote or Die. ("Гласувай или умри").
Към младите се ориентира и друга непартийна организация - Declare Yourself ("Изрази себе си"), създадена от телевизионния продуцент Норман Лиър. Кампанията има два огромни билборда на "Таймс скуеър", на които попзвездите Кристина Агилера и Андре 3000 от "Ауткаст" позират със закопчани усти до надписа "Само ти можеш да заглушиш себе си". Избирателите са атакувани и от други подобни агитационни групи, чиито методи включват разпращане на SMS-и, продажба на тениски, уебсайтове, концерти. Раждането на тези организации е резултат от президентските избори през 2000 г., които показаха какво огромно значение за крайната победа могат да имат няколко гласа повече, пише "Ню Йорк Таймс".