"Найки" атакува пазара в Бразилия преди мондиала

"Найки" атакува пазара в Бразилия преди мондиала

"Найки" осигурява екипировката на бразилския национален отбор, "Коринтианс" и "Интернасионал"
Associated Press
"Найки" осигурява екипировката на бразилския национален отбор, "Коринтианс" и "Интернасионал"
Производителят на спортни продукти "Найки" ще е новият доставчик на екипировка за бразилския "Сантош" като част от плановете да засили присъствието си в страната преди домакинството й на Световното първенство по футбол през 2014 г.
Американската компания ще замени досегашния партньор на клуба "Умбро", който е нейна собственост. Според местните медии договорът между "Найки" и "Сантош" ще е до 2015 г., въпреки че все още няма официална потвърждение за него.
Отборът от Сао Пауло обяви раздялата си с "Умбро" и допълни, че ще представи новия си доставчик през март. Дотогава тимът ще използва екипировката на английския производител, а новият партньор ще има време да подготви фенските артикули на "Сантош" за бразилския и световния пазар.
Целта на "Найки" е по-силното навлизане в Бразилия преди мондиала през 2014 г. Компанията от дълги години доставя екипировката на бразилския национален отбор, а на клубно ниво работи с "Коринтианс", "Интернасионал" и "Коритиба".
"Сантош" играе с екипировка на "Умбро" от 1998 г., но смята, че сделката с новия производител ще помогне на клуба да постигне по-висока популярност в световен мащаб.
"Работим изключително в посока да направим своя бранд по-силен в международен план и получихме силен тласък в Япония (където тимът загуби от "Барселона" с 0:4 на Световното клубно първенство), заяви маркетинговият мениджър на клуба Арменио Нето.
"С подписването на новия договор ще можем да тестваме продажбите на фланелки на ключови международни пазари. Така "Сантош" ще присъства в най-важните и големи магазини в света", допълни той пред сайта на отбора.