Рупърт Мърдок: Провалихме MySpace

Рупърт Мърдок: Провалихме MySpace

Рупърт Мърдок: Провалихме MySpace
Изпълнителният директор и председателя на борда на News Corp. Рупърт Мърдок коментира през социалната мрежа Twitter ситуацията около MySpace и технологичното изложение CES в Лас Вегас, което приключва днес, съобщава на своя интернет сайт The Hollywood Repoter.
"Простият отговор – ние се провалихме във всяко едно отношение, научихме много важни, но скъпи уроци", отговори медийният магнат в Twitter на въпроси, свързани със социалната мрежа MySpace. News Corp. придоби залязващата социална мрежа през 2005 г. за 580 млн. долара, като по това време тя беше на върха на този пазарен сегмент.
Оттам насетне обаче тя постепенно беше измнестена от Facebook и Twitter. Свободното падане надолу доведе до обезценка на стойността й. Накрая MySpace беше продадена на Specific Media и музикалния изпълнител Джъстин Тимбърлейк за около 35 млн. долара през лятото на 2011 г.
По време на изложението CES в Лас Вегас новите собственици показаха новата услуга Myspace TV, която ще бъде реализирана в партньорство с Panasonic.
По този повод Мърдок туитна няколко свои мисли и за приключващото технологично шоу в Града на Греха.
"CES е към края си. Изглежда още по-иноватино от всякога, като са представени няколко гениални идеи и всичко изглежда значимо", пише Мърдок в мрежата за микроблогинг.
Той допълва, че изложението отново е доминирано от трите технологични гиганта – Apple, Google и Amazon, независимо че първите две компании не взеха участие в Лас Вегас.
"Много от останалите са добри, но те не са на същото ниво", коментира медийният магнат.