Dropbox бе обявен за най-добър стартиращ бизнес на 2011 г.

Технологичният стартъп Dropbox спечели наградата за най-успешна млада компания на 2011 г. на годишните награди на сайта TechCrunch. Услугата е създадена през 2008 г., но отскоро започна да работи не само на потребителско ниво, но и с корпоративни клиенти.
Услугата за съхранение на файлове в "облака" изпревари друга нашумяла компания – производителят на мобилни разплащателни устройства Square. Сред номинираните в категорията бяха и приложението за споделяне на снимки Instagram, блогинг платформата Tumblr и системата за слушане на музика в интернет Spotify.
Dropbox спечли и наградата за най-добра "облачна" услуга, като успя да надвие на конкуренцията на своя успешен съперник Box.
В категорията за "най-добро мобилно приложение", призът спечели програмата за организация на бележки, снимки и идеи Evernote. Сред социалните приложения за първенец бе избран Google+ след победа над Facebook Timeline.
Престижната награда за технологично постижение пък отиде в ръцете на Apple и тяхната дигитална секретарка Siri.
Наградите Crunchies на основания от Майкъл Арингтън технологичен портал TechCruch ежегодно посочват най-сполучливите и напредничави компании в бранша. За първи път класацията се провежда през 2007 г.