Malev преговаря други превозвачи да поемат пътниците, клиентите да пазят фактурите

Malev преговаря други превозвачи да поемат пътниците, клиентите да пазят фактурите

Malev преговаря други превозвачи да поемат пътниците, клиентите да пазят фактурите
Reuters
Българските граждани, които са възнамерявали да пътуват от Унгария със спрялата днес да лети авиокомпания Malev, могат да се обърнат за съдействие към Консулската служба на Посолството на България в Будапеща, съобщи Министерството на външните работи. 
Телефоните на службата са  + 36 1 322 08 24, + 36 1 322 08 36, +36 1342 37 38. Адресът на посолството е бул. Андраши № 115, 1062 Будапеща.
Около 3700 души се намират на летището в Будапеща и компанията води преговори с други превозвачи да ги закарат, информират от МВнР. Авиокомпанията Wizzair вече обяви готовност да предостави спасителен пакет.
Пътниците, които имат билети за днес - петък 3 февруари, и следващите три дни, трябва да се обърнат към гишетата за обслужване на клиенти на компанията.
Пътници с билети за следващите месеци трябва да подадат иск  до компанията да им възстанови средствата.
Пътници, останали в чужбина, могат да купят билет за дестинацията си от друга авиокомпания, като се позоват на фалита на "Маlev". Фактурата за билета трябва да бъде представена на "Маlev" след пристигането.
Дружеството за защита на потребителите в Унгария е поело ангажимент да представлява правата на пътниците. На електронния адрес на организацията [email protected] може да се изпращат исканията със съответните данни /име, билет, цена/.
Дадените от "Малев" телефони за връзка са +36-40-212121 от Унгария и +36-802-1111.