Свитото потребление хвана неподготвено ръководството на Metro

Свитото потребление хвана неподготвено ръководството на Metro

Свитото потребление хвана неподготвено ръководството на Metro
Германският търговец на дребно - Metro очаква да отчете силен спад в продажбите на електроника през януари след като обяви сериозни намаления. Това съобщава пожелал анонимност източник на Ройтерс в компанията.
Преди време продажбите на компанията в нейните магазини с марката MediaMarkt-Saturn бяха основен източник на приходи от продажби, през миналата година отчита сериозно свиване на фона на все повече пазаруващите он лайн потребители. 
Компанията се оказва неподготвена от скоростта, с която потребителите са възприели поведение на предпазливост при покупката на телевизори и аудио уредби в резултат на икономическия спад и продължаващия натиск и през тази година. Това обяви изпълнителинят директор на Metro Олаф Кох при представянате она резулаттите ан компанията за изминалата година през март. 
Спадът в продажбите в германските магазини на MediaMarkt-Saturn през януари е поне 10 процента, съобщава списанието Lebensmittelzeitung.
Представители на компанията са отказали да коментират. На 3 май се очаква Metro да обяви резултатите си за първото тримесечие.