“Ноубъл графикс” стана рекламна агенция на годината

На живо
Заседанието на Народното събрание

“Ноубъл графикс” стана рекламна агенция на годината

"Ноубъл графикс криейтив студио" стана рекламна агенция на годината на завършилия късно в събота вечерта в курорта Слънчев бряг шести Национален фестивал на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) в България. Победилата агенция имаше десет номинации в седем от четиринадесетте конкурсни категории и спечели призове за организирането на кампанията на филма "Мила от Марс", за рекламните билбордове на бира "Туборг" и опаковката на очилата "Полароид", част от пакета b connect.

Най-сериозният конкурент на "Ноубъл графикс" за приза "Рекламна агенция на годината" - "Ню моумънт, ню айдиас къмпани", също спечели награди в три категории: пресреклама ( за продукта "Гуталакс"), промоции ( "Дигитална картичка с Део", организирана за "Сони") и автореклама (за организиране изложбата на Хелмут Нютън в София). Агенцията беше сред номинираните в още три категории.

В най-конкурентната категория - на телевизионната и кинорекламата, призът очаквано отиде при рекламна агенция "Лео Бърнет" за клипа на "Шуър Чек". Банковият сектор остана без рекламен приз въпреки рекордния брой клипове сред първоначалните заявки в тази категория. Отново "Лео Бърнет" бе наградена и в категорията за радиореклама за "Ние не обичаме шофьори".

Студио "Ентусиазъм" спечели наградата за корпоративна идентичност с проекта си за Центъра за култура и дебат "Червената къща". Студиото имаше номинация и в категорията "Събитие" за организирането на четвъртия рожден ден на в. "Дневник" и популяризирането на компактния формат на вестника.

По мнението на присъствалите на церемонията рекламисти наградите са очаквани и логични. "Доволен съм от фестивала и съм съгласен с решението на журито", каза Ненад Лозевич, управляващ директор на "Ню моумънт, ню айдиас къмпани".

Тазгодишният фестивал на АРА се проведе от 8 до 11 юни под мотото "Идеите идват". В рамките на събитието практици от рекламния бранш имаха възможност да се запознаят в детайли с 345-те заявки за участие, а 14-членно жури определи победителите в 14-те конкурсни категории.