“Ноубъл графикс” стана рекламна агенция на годината
Най-сериозният конкурент на "Ноубъл графикс" за приза "Рекламна агенция на годината" - "Ню моумънт, ню айдиас къмпани", също спечели награди в три категории: пресреклама ( за продукта "Гуталакс"), промоции ( "Дигитална картичка с Део", организирана за "Сони") и автореклама (за организиране изложбата на Хелмут Нютън в София). Агенцията беше сред номинираните в още три категории.
В най-конкурентната категория - на телевизионната и кинорекламата, призът очаквано отиде при рекламна агенция "Лео Бърнет" за клипа на "Шуър Чек". Банковият сектор остана без рекламен приз въпреки рекордния брой клипове сред първоначалните заявки в тази категория. Отново "Лео Бърнет" бе наградена и в категорията за радиореклама за "Ние не обичаме шофьори".
Студио "Ентусиазъм" спечели наградата за корпоративна идентичност с проекта си за Центъра за култура и дебат "Червената къща". Студиото имаше номинация и в категорията "Събитие" за организирането на четвъртия рожден ден на в. "Дневник" и популяризирането на компактния формат на вестника.
По мнението на присъствалите на церемонията рекламисти наградите са очаквани и логични. "Доволен съм от фестивала и съм съгласен с решението на журито", каза Ненад Лозевич, управляващ директор на "Ню моумънт, ню айдиас къмпани".
Тазгодишният фестивал на АРА се проведе от 8 до 11 юни под мотото "Идеите идват". В рамките на събитието практици от рекламния бранш имаха възможност да се запознаят в детайли с 345-те заявки за участие, а 14-членно жури определи победителите в 14-те конкурсни категории.