Новини от HR гилдията
Мила Георгиева е новият изпълнителен директор на "Хепи бар&грил" - България. Преди това тя е работила в продължение на десет години в "Кока-Кола ХБК България", където е заемала длъжността мениджър човешки ресурси. Професионалният й опит включва и работа като организатор в "Агрима". Мила Георгиева е завършила висшето си образование в Швеция, където е учила лингвистика и английска филология
Ейч Ви Би Банк Биохим и Хеброс банк сляха отделите си "Маркетинг" и "Реклама и PR"
Отделите "Маркетинг" и "Реклама и PR" са първите отдели в HVB Bank Biochim (Ейч Ви Би Банк Биохим) и Хеброс банк, които от юни станаха общи за двете банки след придобиването на Хеброс банк от BA-CA (Банк Аустрия Кредитанщалт) и HVB Bank Biochim. Кирил Бъчваров, който досега отговаряше за маркетинга на Хеброс банк, става ръководител отдел "Маркетинг" на двете банки. Йорданка Иванчева ще ръководи "Реклама и PR", а Илиана Захариева, която досега отговаряше за връзките с обществеността на Хеброс банк, става неин заместник. Досегашният PR на HVB Bank Biochim Виктория Блажева става PR и говорител за България на обединената група HVB Bank Biochim и Хеброс банк.
Тодор Николов е новият изпълнителен директор на Агенцията за приватизация
Тодор Николов е новият изпълнителен директор на Агенцията за приватизация, а за негов заместник е определен Ростислав Банчев. Те идват на мястото на Атанас Бангачев и Лилия Андонова. Преди това Николов е работил в Юнионбанк. Николов е завършил организация и управление на промишлеността в УНСС. Ростислав Банчев работи в Агенцията за приватизация от 2001 г. В момента е началник-отдел "Нормативна уредба" в дирекция "Правно осигуряване на приватизацията".
"Лирекс БГ" обяви нестандартен конкурс за работа
"Лирекс БГ" започна нестандартна програма за привличане на млади специалисти на работа в компанията. Конкурсът се казва "Три в едно" и включва обучение, стаж и състезание. Компанията ще избере 18 участници, които ще наеме временно на работа и ще им плаща заплата в продължение на два месеца. Целта е през това време те да приложат и развият знанията си в дейността на компанията. Конкурсът ще се проведе на три етапа. Желаещите да участват в кампанията трябва да са студенти след 2-ри курс. Няма ограничения за изучаваната специалност и университет. Крайният срок за приемане на документите е 31 юли включително.