"Сиела" и TV Plan представят електронна информационна агенция

На живо
Заседанието на Народното събрание

"Сиела" и TV Plan представят електронна информационна агенция

"Сиела Софт енд паблишинг" и TV Plan TNS представят съвместно на пазара нов продукт - електронна информационна агенция "Сиела инфо медиа", която дава възможност за проследяване на информацията, излизала в медиите и касаеща различни събития, личности, компании или определена тематика.

"Този продукт е логичното продължение на вече съществуващия "Сиела инфо", който представлява единен регистър на лицата и фирмите в България и съдържа данни от Търговския регистър, регистър "Булстат" и данъчните номера. "Инфо медия" беше създаден и се разработва, за да може да се получи по-пълна информация за търсените физически и юридически лица в базата данни, но наред с това той задоволява и нуждите, свързани с медийни, маркетингови и социологически анализи", каза Тереза Бонева, мениджър на продукта.

"Инфо медия" е продукт, който "Сиела" и TV Plan TNS разработват съвместно повече от година. Електронната информационна агенция използва данни на TV Plan, които се актуализират всекидневно, а интерфейсът е разработен от "Сиела". "Инфо медия" се предлага в нет-версия, т.е. само с достъп от интернет браузър (с потребителско име и парола) и не изисква локална инсталация.

Засега информационната агенция съдържа архив от май 2004 г. на информацията от водещите медии в страната, но от "Сиела" твърдят, че тенденцията е към увеличаване на тези обеми от бази данни и попълване на архивите със задна дата.

"Като потенциални клиенти на продукта сме идентифицирали всички агенции, занимаващи се с медийни анализи, мониторинг, маректингови и политически анализи, агенции за социологически проучвания, пресслужби, както и чуждестранни представителства и посолства в страната", допълни Бонева. По думите й "Инфо медия" няма конкурент по функционалност и интерфейс в момента.

"Като конкурентен продукт може да се считат в частност само справките за лицата и фирмите в медийното пространство, които дава продуктът "Регистър медийно присъствие Апис - Галъп", допълни тя.  

Според Веселин Тодоров, изпълнителен директор на "Сиела", освен абонатите на продукта "Сиела инфо" или такива, използващи интернет версиите на "Сиела", "Инфо медия" вече има за клиенти и съвсем нови потребители извън юридическата сфера. Цената на годишния абонамент за "Инфо медия" е 500 лв. без ДДС.