"Дженерал мотърс": "Опел" не се продава

"Опел" не се продава. "Дженерал мотърс" стои твърдо зад "Опел". "Опел" е изцяло интегрирана част от глобалната система на GM и от първостепенно значение за успеха на GM в Европа. Съдружието между GM и PSA се развива абсолютно по план, така вицепредседателят на "Дженерал мотърс" Стив Гирски публикува днешните публикации в италианския вестник Il Sole-24 Ore, популяризирана и от агенция "Ройтерс".
Според изданието италианският производител на автомобили "Фиат" се надява да купи евтино "Опел", ако алианса между сегашния собственик на марката "Дженерал мотърс" и "Пежо" се разпадне. Шефът на "Фиат" Серджио Маркионе се надява, че може да получи "Опел" напрактика без пари за разлика от сделката за "Крайслер" или предишната оферта за "Опел", направена през 2009 г..
Партньорството между "Дженерал мотърс" и групата PSA Пежо Ситроен стана факт през март. Идеята е чрез поделяне на разходи за нови разработки, споделяне на технологии, продажбите на едни и същи модели под различни марки, както и чрез обмяна на успешни пазарни практики двете компании да си спестяват по около 2 млрд. евро годишно.
Въпреки, че трупа загуби в Европа, концернът "Фиат" получава свежи пари от отличното представяне на марките "Крайслер", "Додж" и "Джийп" в САЩ, който могат да се използват за финансирането на покупката на "Опел".