Ароматна връзка

Ароматна връзка

Продуцентите на  "Отчаяни съпруги" обявиха, че хитовият сериал на Ей Би Си  ще има и свой парфюм
Продуцентите на "Отчаяни съпруги" обявиха, че хитовият сериал на Ей Би Си ще има и свой парфюм
Звездите от екрана, сцената и спорта задължително се свързват с парфюмерията. Тенденцията отново се потвърди, този път от "Отчаяни съпруги". Продуцентите на сериала на Ей Би Си обявиха, че един от поредните сувенири, съпътстващи продукцията, ще бъде парфюм. Той ще бъде произведен от Coty - компания с традиции в разработването на аромати, посветени на звезди като Селин Дион и близначките Олсен например. Производителите обещават новият продукт да е "сложен, красив и секси като обитателките на ул. "Уистерия лейн".
Свой парфюм ще правят и "Кис". Според фронтмена на "твърдата" група Пол Стенли ароматът в разновидност за мъже и жени ще е "сексапилен без покаяние и мъничко непослушен".
Наскоро още две актриси, носителки на "Оскар", станаха рекламни лица на парфюми. Чарлийз Терон се разсъблече в клип за J'Adore на "Диор", режисиран от самия Джон Галиано. Хилари Суонк ще се обвърже с новия аромат на "Герлен", който излиза наесен, а хонорарът й за тригодишния ангажимент може да достигне 5 млн. долара. Досега подобни договори имат и други кинозвезди като Никол Кидман (с "Шанел №5") и Гуинет Полтроу (с Pleasures на "Есте Лодер"). Списъкът на звезди, обвързани с марки аромати, е дълъг. През 2001 г. топмоделът Наоми Кембъл отпразнува триумфа на първия си парфюм "Наоми", който по популярност в Европа изпревари дори класическия "Шанел 5", и тя побърза да повтори успеха със следващия си аромат Exault. Дженифър Лопес лансира собствената марка парфюм през 2002. Glow излезе на пазара с постер, на който позира гола под душа. Бритни Спиърс сключи договор с Elizabeth Arden за линията Curious Britney Spears, която се появи на американския пазар в края на 2004. Певицата Бейонсе Ноулс стана лице на Tommy Hilfiger с аромата True Star, Скарлет Йохансън рекламира новия парфюм на Calvin Klein, Салма Хайек стана лице на Avon, а Estee Lauder ангажира Ашли Джъд за своята линия American Beauty.
Красивите и успешни тенисистки са особено привлекателни за парфюмерийната индустрия. След успешната серия с името на Габриела Сабатини, лансирана още в началото на 90-те, през септември 2004 руската тенисистка Шарапова обяви, че ще лансира колекция от парфюми, която ще носи нейното име. Между тенисистите със свой парфюм е и испанецът Карлос Моя.
Още един спортист - Девид Бекъм, съвсем наскоро дебютира в парфюмерията като лице на парфюма Instinct, като върху флакона е неговото релефно сребърно лого.
След българските звезди със свой парфюм са Слави Трифонов, Лили Иванова, Стефка Костадинова, Мария Петрова, Мишо Шамара.
Интересна подробност е, че първият рекламен контакт на шоубизнеса с козметиката е от 1898, когато Сара Бернар се появила върху една от първите реклами на оризовата пудра La Diaphane.