"Под прикритие" получи всички големи награди на "Медиамикс 2013"

"Под прикритие" получи всички големи награди на "Медиамикс 2013"

"Под прикритие" получи всички големи награди на "Медиамикс 2013"
facebook.com/podprikritieBNT
Сериалът на БНТ "Под прикритие" получи всички седем "Златни корони" на медийната гилдия по време на международния медиен форум "Медиамикс", който се проведе между 9 и 12 юни в курорта Албена, съобщиха от телевизията.
Отличията са за най-добър сериал, режисьор, сценарий, оператор, кастинг, музика и най-добро продуктово позициониране. Те бяха връчени съответно на програмния директор на БНТ1 Севда Шишманова, на изпълнителния продуцент на поредицата Иван Дойков, на продуцента и режисьор Димитър Митовски, на Димитър Гочев, актьора Мариан Вълев-Куката и на търговския директор на БНТ Биляна Лаундс за работата по поставянето на рекламата в сериала.
Тази година наградите в категориите за телевизионни сериали са избрани изцяло чрез онлайн гласуване на сайта на "Медиамикс", а не чрез жури, казаха от екипа на фестивала за "Дневник". Публиката е предпочела "Под прикритие" в конкуренция с "Домашен арест", "Дървото на живота", "Етажна собственост", "Къде е Маги", "Недадените", "Революция Z", "Седем часа разлика", "Столичани в повече" и "Фамилията".
За сделката по купуването на "Нет инфо" "Дарик" получиха наградата Smart Investment за умна инвестиция в медийния бизнес за 2012-2013, научи още "Дневник". Cross Culture Award, която се дава за принос в развитие на международни комуникации и бизнес между държавите, тази година е за индийския филмов продуцент от Боливуд Мукеш Бат.
Наградата, която се дава от името на домакина на фестивала Албена е за сайта kmeta.bg, а за цялостен приност за развитие на медийния бизнес журито награждава всички блогъри и българското интернет общество като цяло, което през последната година се активизира изключително силно по всякакви теми, особено обществени и политически.
"Това е изключително признание за БНТ, защото печели категорично в една смятана за запазена територия на комерсиалните телевизии и това се случи, защото обществената телевизия създаде сериал с високо продукционно качество и наложи на българския пазар стандарт, съизмерим с международния... "Под прикритие" е безспорно мениджърско постижение и заради безпрецедентния пробив на сериала на световния телевизионен пазар", коментира програмният директор на БНТ1 Севда Шишманова след церемонията, цитирана от медията.
Междувременно екипът започна малко по малко работата и по следващия четвърти сезон на сериала, като преди броени дни във "Фейсбук" страницата си обяви кастинг за статисти в Свети Влас и Варна на 13 и 16 юни и в Пловдив на 13 септември.
Сериалът "Под прикритие" тръгна за първи път в ефир през март 2011 г. и бързо се превърна в голям хит сред зрителите не само в България с вече три сезона, които събират все повече публика пред малкия екран.
Негови сезоните са продадени и се излъчват на територията на десетки страни, сред които Германия, Китай, Турция, Холандия, Люксембург, Южна Корея, Франция, Андора, Бразилия, Мексико, Аржентина, Колумбия, Венецуела, Чили, Перу, Еквадор, Гватемала, Парагвай, Боливия, Уругвай, Доминиканската република, Куба, Салвадор, Хондурас, Коста Рика, Панама, Никарагуа, Ямайка, Тринидад и Тобаго, Белиз, Реюниън, Гуаделупе, Барбадос, Холандски Антили, Бермуда и Пуерто Рико.