Видео: От футболната страст към безсмъртието... или защо да дарим органите си

Трогателна, емоционална, красива, идейна и успешна. Това е кампанията "Immortal Fans" (безсмъртни фенове), с която рекламната агенция Ogilvy Brasil спечели "Златен лъв" в Кан.
Основната цел е била да се привлекат хората към даряването на органи в Бразилия. Кампанията е проведена съвместно с футболния "Ресифе", който има едни от най-запалените привърженици в страната.
Авторите й използваха емоционалното послание за безсмъртието на феновете, за да спечелят вниманието. "Обещавам, че неговите очи ще продължат да гледат спорт", казва Адриано дош Сантош - един от хората, които се нуждаят от трансплантация. В изключително въздействащите обръщения са показани и други пациенти, чакащи своята възможност за нов живот.
Включилите се в кампанията получават карти и в замяна декларират, че биха дарили органите си. Резултатите са невероятни - общо 51 хиляди души се записват. Отчита се рекорден ръст на донорите от 54% за една година.
Докоснали в дълбочина душата на запалените фенове, от Ogilvy Brasil постигат огромен успех в социалната си кампания. Благодарение на нея много хора вече живеят нов живот.
Включително и Адриано, чието зрение се връща. "Чувствам се така, все едно съм се родил отново", казва той.