Съвременните системи в автомобилите осигуряват какво ли не - достъп до интернет, управление на системите с глас, прочитане на мейли, от "Форд" правят крачка напред, като вграждат в свой модел мониторинг на сърдечния ритъм на водача и следене на нивото на глюкоза в кръвта.
Съвременните системи в автомобилите осигуряват какво ли не - достъп до интернет, управление на системите с глас, прочитане на мейли, от "Форд" правят крачка напред, като вграждат в свой модел мониторинг на сърдечния ритъм на водача и следене на нивото на глюкоза в кръвта. Иновациите ще дебютират в концептуалния модел S-Макс концепт. Както се досещате, концептуалният модел подготвя публиката за новото поколение на вана S-Макс. По всичко личи, че той ще е издържан в актуалния агресивен стил, познат от новите модели на марката. От компанията споделят, че с модела искат да предложат и на нуждаещите се от ванове кола, излъчваща страст, която да надхвърли всичките им очаквания за подобен род автомобил. Всички крушки във "Форд S-Макс концепт" са заменени от органични светодиоди, които не само осигуряват силна светлина при минимум консумация на енергия, но и позволяват гъвкавост и дават свобода на дизайнерите, Плановете са серийния модел да използва всички най-съвременни мотори на "Форд", сред които и новия 1.5-литров Еcoboost агрегат. Контролерът за автоматичната трансмисия пък е стилен и почти незаемащ място, издържан в стилистиката на "скоростните лостове" на новите модели на "Ягуар". Споменатите в началото диагностични функции на колата са допълнение към системата на "Форд" SYNC. Нужните датчици за отчитане на пулса на водача са интергрирани в седалката му, като записаните данни с едно натискане на бутон могат да се изпратят в избран медицински център. Разбира се, системата сигнализира и ако засече опасни за здравето показатели. В задните седалки пък може да се монтира система за следене на нивото на глюкоза в кръвта, която алармира, ако возещото се на седалката дете диабетик е близо до пристъп. Иначе интериорът се отличава с използването на качествени материали и прецизност на изработката. Предвидена е възможност в колата да има безжична интернет мрежа, към която всички пасажери могат да закачат ползваните устройства. Централният дисплей е изработен по технологя, която позволява водачът и пътникът до него да виждам на екрана различна картина. Електрониката е снабдена и с функция за комуникация с намиращи се в близост автомобили, които могат да се предупреждават за опасни пътни условия, задръствания и опасност от сблъсък. Подобрена е и системата за паркиране, която може да се справи сама с успоредно и перпендикулиярно паркиране. На лице са също предупреждение при приближаване на автомобил отстрани на кръстовище и автономно спиране при риск от удар на препятствие или пешеходец. Нова технолигия за изработване на седалките от третия ред ги прави максимално тънки и лесни за сгъване и разгъване