Служители разкриват най-неприятните страни на работата си в Twitter

Twitter е един от най-харесваните работодатели в Силициевата долина. Поне така изглежда от отзивите на неговите служители в сайта за кариерно развитие Glassdoor.
В този сайт бившите и настоящи служители на компаниите могат да оставят отзиви за своите работодатели. Twitter получава 4.5 от 5 звезди и общо 85% от хората казват, че биха препоръчали микроблога като работодател.
Разбира се, не може всичко да е перфектно. Работата в Twitter има и своите недостатъци, които някои от служителите описват.
Едно от най-честите недоволства е бързият растеж на компанията. Макар това да е мечтата на всеки бизнесмен, оказва се, че Twitter изпитва трудности в превръщането си в голяма фирма. Темпът е голям и води до известно текучество и се губи част от културата на компанията, казват служители.
Въпреки това повечето служители споделят, че ръководството на компанията съзнава това и полага усилия да намали обхвата на проблемите. Високите етажи от управлението на Twitter получават завидно високи оценки, каквито в не бяха чак толкова чести сред служителите на Google, когато те разкриха неприятните моменти в работата си. Изпълнителният директор на Twitter Дик Костоло например се радва на 96% одобрение от хората дали отзиви в Glassdoor.
Според един от настоящите служители на микроблога, който е пожелал анонимност, основният проблем е твърде големият брой на инженери, които "дават малко добавена стойност, но създават много шум". Те имат и твърде много мениджъри, които пречат на по-гладката и бърза работа.
Като най-добри страни на работата си в Twitter, служителите изтъкват добрата храна, обстановката и хората, както и културата на компанията. "Това е много забавно и динамично място", коментира инженер отговорен за стабилността на сайта.