Умните аксесоари и 4К видеото са най-дискутираните технологии на CES 2014

Тазгодишното изложение за потребителска електроника CES 2014, което се проведе миналата седмица в Лас Вегас, ще бъде запомнено с умните аксесоари и напредъка в 4K видеото и телевизорите. Поне така смятат от анализаторската компания Kontera след проведен Big Data анализ на тенденциите и отзвука по време на изложението.
Предварителните данни на Асоциацията за потребителска електроника (CES) посочват, че на CES 2014 са участвали малко над 3200 компании. Щандовете им са били посетени от над 150 хил. души.
Чрез анализиране на активността на хората в интернет от Kontera са изградили своята представа за случилото се на CES 2014. За целта са били използвани над 400 млн. преглеждания на различно онлайн съдържание. Информацията е била категоризирана за стотици подтеми и десетки хиляди отделни елементи като име на компания, продукт, услуга, технология и др.
В резултат от Kontera смятат, че компанията Sony е била най-дискутирана по време на CES 2014. Вероятно нейната обновена услуга PlayStation Now, която ще включва и стрийминг на телевизионни канали с опция за запис, се е харесала на потребителите.
От гледна точна на технологии най-интересни са били умните джаджи и новите постижения при хардуера. В тази категория най-обсъждана е била Intel, която представи компактен компютър с размерите на SD карта.
Внимание са привличали и 4K технологиите. Най-дискутираната компания в този сегмент е Samsung, казват от Kontera.
Анализът им се разминава леко с този на компанията Hotwire/33Digital, която е изготвила статистика на Twitter активността по време на CES 2014. Според Hotwire най-обсъжданите брандове са Samsung, Sony, LG, Logitech и PlayStation. Най-интересните технологии пък са 4K, умните джаджи, 3D принтирането и интернетът на нещата.