Goodyear и собственикът на Zara пускат съвместна модна колекция

Goodyear и собственикът на Zara пускат съвместна модна колекция

Нова модна линия тениски и суитчъри с брандинга на Goodyear бе пусната в продажба този месец във всички търговски обекти на Pull & Bear и онлайн, като част от модната програма Goodyear Vintage, съобщиха от компанията. Pull&Bear заедно със Zara, Bershka и др. са част от испанския гигант Inditex.
Според сделката между IMG Licensing, една от най-популярните лицензиращите компании в света, и GoodyearCompany дрехите ще бъдат продавани в магазините на Pull&Bear в 62 страни по целия свят, както и в онлайн магазина на ритейлъра заедно с вече съществуващото облекло с марката Goodyear.
Доскоро лицензите на Goodyear бяха предимно в автомобилната индустрия.
Сега Goodyear освен дрехи за ежедневието предлага колекции от връхни дрехи, слънчеви очила, ученически чанти и спортни стоки.
Този ход на компанията за автомобилни гуми има за цел да превърне бранда в глобално разпознаваема лайфстайл марка, коментират от там.
Понастоящем има повече от 40 лицензи на Goodyear в Европа, Азия и Латинска Америка.