Кой ще спечели българските награди за рекламна ефективност

Българската асоциация на комуникационните агенции обяви финалистите за маркетинг наградите "Ефи" (Effie) за 2014 г. Българското издание на международните отличия за ефективност в рекламата се провежда за седми път и в него участват кампании, реализирани в периода 1 януари 2013 – 31 март 2014 г. Победителите ще станат ясни на 28 май.
Кампанията "Дневник на българската действителност" на "Дневник", разработена от агенция Noble Graphics, е номинирана в категорията "Корпоративни комуникации". Тя съдържа 10 визии (вижте галерията) и шест клипа: "Екстремист", "Каратист", "Нео", "На дансинга", "Другар" и "Частник".
Ето и финалистите, които ще се борят за награди в петте категории на "Ефи" - стоки, услуги, корпоративни комуникации и социална, медийна и политическа кампания за 2014.
Категория Стоки
"Баба Ханке" за Рено Нисан България АД
Агенция Publicis Sofia, дигитална агенция Publicis Modem Cybermark и медиа агенция Equinox
"Време е за нещо специално!" за Загорка АД
Агенция BBH LONDON, творческа агенция Publicis Sofia и медиа агенция Mindshare
"Свежо от Пирин" за Carlsberg Bulgaria, агенция Noble Graphics
Категория Услуги
"Без подпис" за БАНКА ДСК
Агенция Noble Graphics и медиа агенция Кафе Реклам София ООД
"VIVACOM #Hybrid" за VIVACOM
Агенция New Moment New Ideas Company и медиа агенция FCB Sofia
"Депозити с бъдеще" за БНП Париба
Агенция Ogilvy Group и медиа агенция Mindshare
"Спестовен жилищен кредит" за Пощенска банка
Агенция ББДО Груп/Графити ББДО, медиа агенция РА Крес и дигитална агенция Trinitix
"6 от 10" за УниКредит Булбанк
Агенция reforma и медиа агенция MediaCom/Grey Bulgaria
Категория Промоции
"Падаща звезда" за Пощенска банка
Агенция ББДО Груп/Графити ББДО, медиа агенция РА Крес и дигитална агенция Trinitix
"Сбъдни желание" за MasterCard Europe България, агенция reforma
"Спечели. Изживей. Сподели"за Джапан Табако Интернешънъл България ЕООД, агенция Publicis Sofia
Категория Корпоративни комуникации
"Дневник на българската действителност" за "Дневник"
Агенция Noble Graphics и продуцентска къща 5th Degree Ltd.
"Не създавай нови видове" за GLOBUL
Агенция Ogilvy Group и медиа агенция Mindshare
Категория Социална, медийна и политическа кампания
"Великият понеделник" за Nova Broadcasting Group
Агенция Nova Broadcasting Group, разработка на приложения за фейсбук и мобилни устройства - Professional Translation Ltd
"Паметник на незнайния доброволец" за Фондация "Герои на времето", агенция Noble Graphics, аудио пост-продукция Brambar Studio