Музеят, кръстен "Хангар" 7, е на територията на летището в Залцбург, входът е безплатен и в него може да се види колекцията от летателни средства, болиди от "Формула" 1 и състезателни автомобили на съсобственика на "Ред Бул" Дитрих Матешиц.
Най-богатият австриец, единственият милиардер в страната и първият австриец попаднал в списъка на "Форбс" за най-богатите хора в света - Дитрих Матешиц, има впечатляваща колекция от летателни средства, болиди от "Формула" 1 и състезателни автомобили. Съсобственикът на "Ред бул" е събрал колекцията на територията на летището в Залцбург. Музеят е кръстен "Хангар" 7 и най-впечатляващото е, че може да се разгледа безплатно. Приходите идват от няколкото заведения и магазин за сувенири. Непосредствено до входа е поставен автомобилът, с който "Ред Бул" присъства в играта "Гран туризмо". В кръглата стъклена сграда на "Хангар 7" са разположени самолети и хеликоптери в компанията на болиди от "Формула" 1 от различните сезони на отбора на "Ред Бул". Освен успешен предприемач, Матешиц е и лицензиран пилот, като периодично експонатите се изкарват от него за по някое кръгче в небето. Самолетът Екстра 300 L. Двуместен, създаден специално за въздушна акробатика, произведен в Германия. "Заубър Петронас" от сезона във Формула 1 1996-1997 година. Колите от тази модификация са пилотирани от Джони Хърбърт, Никола Ларини, Джани Морбидели и Норберто Фонтана. Болидите са се включили в 33 състезания и печели 16 точки "Заубър Петронас" от сезона във Формула 1 2000-2001 г. Зад волана на тази модификация са сядали Педро Диниз (16 състезания, 0 точки) и Мика Сало (16 състезания, 6 точки) "Сухой" СУ-29 - също самолет за въздушна акробатика. Специално изпълнение, по стандартите на руската армия. "Тойота Камри" от сериите НАСКАР през 2007 година. Мощността е 800 к.с. при тегло 1500 килограма. На заден план е самолет "Пайпър" РА 18-105 SP от 1953 година, от който са произведени едва 40 бройки. Автомобил от сериите "Индикар" от 2001 година. Шасито е на "Далара", а моторът на "Инфинити". Ултралек хеликоптер Бел 47 G - 3В. Подобни машини са били на въоръжение в армиите на САЩ и Великобритания. Състезателни кросови мотоциклети, ползвани от отбори, спонсорирани от "Ред Бул" Костюмът с който Феликс Баумгартнер става първият човек прелетят с парашут над Ламанша през 2000 година. Той скача от 10 000 метра, в един момент се движи с 325 км/ч, като изминава 35-те километра между Дувър (Англия) и Кале (Франция). В колекцията си Матешиц има и няколко бойни самолета, като този Dornier Alpha Jets, бил на въоръжение в германските ВВС "Луфтвафе" . Използван е основно за обучение на пилоти Още един Dornier Alpha Jets, но в по-интересна окраска. Общо т.нар. "Летящи бикове" (The Flying Bulls) имат три такива самолета, купени от "Луфтвафе". Ред Бул Рейсинг RB4 от 2008 година с осемцилиндров двигател на "Рено". Самолет-амфибия "Чесна" С208 Хеликоптер BO105СВ. Това е първият лек хеликоптер в света, снабден с двоен двигател. Пайпър РА-18-150 се появява през 1949 година и се използва масово като учебен самолет във военноморските сили на САЩ (US NAVY) Чесна С337D Пуш-Пул е уникален с това, че има един витлов мотор отпред и втори отзад. Автомобил "Торо Росо STR5" от 2010 година, каран от пилотите Себастиян Буеми и Хайме Алгерсуари. Моторът е V8 от "Ферари". Автомобилът участва в 19 състезания, но без особен успех "Ред Бул Рейсинг" RB9, шампионският автомобил на тима на "Инфинити Ред Бул" от миналия сезон.