Обновеният "Рейндж Роувър" стана по-проходим и намали разхода

Обновеният "Рейндж Роувър" стана по-проходим и намали разхода

"Рендж Роувър" и модификацията му "Спорт" минават през фейслифт, след който получават редица подобрения, съобщиха от компанията. Проходимостта е една от силните черти на двата модела, като тя е повишена допълнително с монтирането на системата All-Terrain Progress Control (ATPC).
Тя позволява на водача да въведе желана скорост, като колата я поддържа независимо от пътните условия. Системата е особено ценна при трудни условия извън пътя, където е ключово да не се спира движението.
ATPC работи с предна и задна предавка и може да се задава в диапазона от 1.8 км/ч до 30 км/ч. All-Terrain Progress Control ще се предлага с всички двигатели, когато са оборудвани с бързи и бавни предавки и системата Terrain Response 2.
След фейслифта, три-литровите, 6-цилиндрови двигатели на "Ленд Роувър" са допълнително подобрени. Моторът TDV6 продължава да предлага 258 к.с. и 600 Нм, но разходът на гориво е намален с 8.5%. Ускорението до 100 км/ч става за 7.9 секунди.
Двигателят има и изпълнение с 306 к.с. или с 14 повече от досега. Разходът е намален със 7 на сто, а средният разход на гориво е 7 л/100, при спринт до 100 км/ч за 7.2 секунди.
Оборудвани с 3-литров V6 Supercharged бензинов двигател, версиите на "Рейндж Роувър" и "Рейндж Роувър Спорт", продължават да разполагат с 340 к.с. и 450 Нм. Ускорението до 100 км/ч все така отнема 7.4 сек., докато икономията на гориво се подобрява с 1.9% до 10.7 л/100 км.
След фейслифта в гамата на луксозния всъдеход се появява хедъп дисплей, който извежда важна информация на предното стъкло, пред погледа на водача. Той може да изобразява скоростта, избраната предавка, информация за круиз контрол, инструкции за навигация и данни от системата за разпознаване на пътните знаци. За максимално удобство, водачът може да избере коя информация да остави и коя да премахне.
И двете версии на "Рейндж Роувър" се предлагат с обновена палитра цветове.