"Сабуей България" отбеляза най-високи продажби за Централна и Източна Европа

"Сабуей България" отбеляза най-високи продажби за Централна и Източна Европа

Ръст от 41% в продажбите на сандвичи от началото на годината са отчели ресторантите от веригата "Subway" у нас в сравнение със средните продажби на останалите ресторанти в Европа. Това съобщиха от регистрираната във Варна компания "Сабуей България", която държи франчайзинговите права на американската верига за нашата страна и Румъния.
Продажбите в България бележат значителен ръст от началото на 2014 г., като най-добри резултати са показали 9 от Subwayресторантите, достигайки 15% увеличение в продажбите, уточняват още от "Сабуей България".
Според статистиката на компанията средната производителност на служителите в българските обекти е около 7% по-висока от средната за Европа. "Оказва се, че българските служители работят по-ефективно от европейските си колеги за същия период от време, казва Иван Тодоров, изпълнителен директор на Сабуей България. Средната стойност на покупка на българския клиент в Subwaye с 40% по-малка от тази на европейския, което се дължи предимно на факта, че цените на сандвичите в България са с около 60% по-ниски от тези в останалите Европейските страни", уточнява Тодоров.
Според изпълнителният директор на "Сабуей България" основно предимство на ресторантите, носещи марката, е че клиентите им могат сами да комбинират съставките в храната си, като избират всяка една според своя вкус и диетични предпочитания.
"Ние сме наложили тази система и сме лидер в използването й като успешна практика, а от скоро и други вериги също се опитват да копират този модел", коментира Иван Тодоров.
През изминалата година в България бяха открити още 5 обекта от веригата "Subway", включително първият обект в Стара Загора, като тенденцията е през следващата година тази бройка да се увеличава.
Според Иван Тодоров близките планове на компанията са свързани с Благоевград, Велико Търново, Русе и Плевен като  много добра възможност за развитието на марката.
SUBWAY

е най-голямата верига ресторанти в света с близо 43 хил. обекта. Компанията е основана от Фред ДеЛука и д-р Питър Бък през 1965 г.

Веригата отваря първия си ресторант в  България през 2008 г., като в момента присъства с 35 обекта в София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Слънчев бряг и Златни пясъци.