CNN стана спонсор на "Макларън"

Популярният новинарски телевизионен канал CNN подписа договор за партньорство с отбора от Формула 1 "Макларън Хонда", което ще започне да тече от този сезон.
Контрактът ще е за няколко години и ще даде възможност на CNN да постави логото си на предното крило на новия "Макларън" МР4-30, който ще бъде представен на 29 януари.
"Има интересна симетрия между "Макларън" и CNN, което обещава едно перфектно партньорство", заяви изпълнителният директор на отбора Рон Денис.
"Също като "Макларън" CNN е невероятно мощна и влиятелна глобална мрежа, която от десетилетия е новатор в технологично отношение в една безкомпромисна и динамична среда. Мисля, че се разбираме на много нива", добави той.
"Също така и двете страни имаме дълбоко заложена култура на успех по отношение на нашите основни ценности - вярата в силата на отборната работа и технологиите", каза още той.
CNN ще получи достъп и до наскоро открития т.нар. лидерски център на "Макларън" в рамките на технологичния кампус на отбора в Уокинг. Оттам CNN ще произвежда телевизионни програми. Досега телевизионният канал беше спонсор на изпадналия в несъстоятелност "Кейтърам".
Наскоро CNN отново беше обявен за номер 1 сред телевизионните новинарски марки и спечели редица награди като "Новинарски канал на годината" в последните две години.
"Макларън", който не е печелил състезание от 2012 г., все още няма основен спонсор за новия сезон във Формула 1.