Защо Apple се отказа от първоначалните си планове за умния си часовник

На живо
На живо: Протестът на "Боец" пред МВР

Защо Apple се отказа от първоначалните си планове за умния си часовник

Защо Apple се отказа от първоначалните си планове за умния си часовник
Докато разработваше Apple Watch, компанията планираше той да е универсален здравен асистент, но  впоследствие премахна повечето от сензорите и функциите в тази посока. Това е създало проблеми за компанията, която след това е трябвало да намери нова причина и цел на устройството, която да изтъкне при неговото представяне, съобщава в. The Wall Street Journal.
В началото Apple е искала умният й часовник да може да измерва кръвното налягане, сърдечната активност и дори нивото на стрес. В процеса на разработка обаче се оказва, че тези технологии са или твърде сложни, или твърде ненадеждни. Трети пък биха провокирали допълнителни регулаторни пречки и одобрения, които да забавят процеса по разработка още повече. Някои от сензорите не са работили както трябва и са зависели от твърде много фактори, включително колко стегната е каишката или окосмението на ръката на потребителя.
Ръководството на Apple е трябвало да помисли за нови ползи от часовника. В компанията са си задали най-важния въпрос: "Защо човек би искал подобно устройство?" Според Apple отговорът в момента е, че това е устройство тип "от всичко по малко".
То е моден аксесоар, дава кратка и ясна информация от любимите приложения, без да се налага постоянно да се посяга към смартфона, улеснява мобилните разплащания, практичен фитнес асистент и т.н. Допълнителните възможности са направени с цел да се привлече по-голям интерес към часовника. След като Apple не може засега да развие устройството според първоначалните си планове, компанията иска да го направи по-привлекателно за повече хора чрез разнообразие във възможностите му.
Apple не е изключила възможността да доразвие първоначалните си идеи и да ги реализира в следващите поколения на часовника. Продажбите на Apple Watch ще започнат през април т.г., като компанията е подготвила между 5 и 6 млн. бройки за първоначалния интерес.