Авиокомпания ще награждава хората, които откриват уязвимости в онлайн услугите й

Авиокомпания ще награждава хората, които откриват уязвимости в онлайн услугите й

Авиокомпания ще награждава хората, които откриват уязвимости в онлайн услугите й
Авиокомпанията United Airlines обяви, че започва нова програма за награждаване на хората, които откриват проблеми в нейните онлайн услуги, съобщава сп. Wired.
United Airlines иска помощ от компютърните специалисти по света в откриването на проблеми в нейните интернет страници, онлайн услуги и мобилни приложения. Компанията изрично посочва, че няма да поощрява тези, които търсят уязвимости в WiFi системите на борда на самолетите, системите за дигитални забавления по време на полет, както и каквито и да е други тестове, които са свързани със самолетите.
Преди няколко седмици United изгони компютърен специалист от един от самолетите си и му забрани да използва услугите на компанията, защото по време на полета е публикувал коментари в Twitter за сигурността на WiFi системите в самолетите. Случката провокира задържането му от ФБР, както и официално предупреждение от властите към авиокомпаниите да внимават за пътници, които може да се опитват да преодоляват защитите на WiFi мрежите в самолетите.
Компанията иска да гарантира сигурността на пътниците и забранява експерименти със системите на самолетите, като допълва, че "те използват най-добрите практики и сме уверени, че са сигурни".
За тези, които открият пропуски в сигурността на онлайн услугите на компанията, United е подготвила възнаграждения във формата на точки за редовни клиенти. Наградите започват от 50 хил. точки и достигат 1 млн., които специалистите след това могат да осребрят за безплатни полети и други услуги от компанията.