Най-популярните влогъри в YouTube са събрани във #ВЛОГЪР

В отговор на огромния интерес на тийнейджърите в България към знаменитостите в сайта за видеосподеляне YouTube от издателство "Егмонт" съобщиха, че под тяхната марка от 10 октомври по местата за продажба на вестници и списания ще се появи есклузивно издание.
То носи името #ВЛОГЪР, а на корицата му са двама от най-популярните български влогъри Емил Конрад и Цветослав Цонев-Цуро. Списанието е разработено от екип на "Егмонт" и съдържа любопитни факти, практични съвети от звездите в YouTube, интервюта, плакати.
В световен план талантливите автори на дигитално съдържание набират изключително голяма популярност сред тийнейджърите и са на път да засенчат традиционните знаменитости.
Ситуацията в България не е по-различна, защото последователите на Емил Конрад в YouTube са повече от 185 хиляди, на Цветослав Цонев–Цуро са над 94 хиляди, а на много други български влогъри надхвърлят 30 хиляди души.
#ВЛОГЪР ще се появи на пазара в същия ден, когато излиза обновеното издание на "Нещата, на които не ни учат в училище: [НЕ] продължението" от Емил Конрад. Първата книга на влогъра се превърна в издателска сензация в началото на тази година с над 40 хиляди продадени екземпляра.