McDonald's започва годината с артистично опакована храна

McDonald's започва годината с артистично опакована храна

McDonald's започва годината с артистично опакована храна
Associated Press
В началото на 2016 г. компанията McDonald’s изпълни собственото си новогодишно обещание, като промени изцяло дизайна на опаковките си, съобщават медиите в САЩ. С това цветовете надхвърлят традиционните червени и жълти криви под формата на главно М - нещо, което се случва за пръв път от 60 години, отбелязва NBC Chicago.
През този месец заведенията на гиганта в бързото хранене ще бъдат снабдени с новите хартиени пликове, чаши и кутии за сандвичи с дизайн, на който компанията разчита да създава усещане за свежа и проста храна.
Новите опаковки ще достигат поетапно до всичките 36 хил. заведения по цял свят през годината.
— Chicago Tribune (@chicagotribune) January 7, 2016По данни на компанията всеки ден тя има 69 млн. клиенти, които се надява да зарадва с новия облик на опаковките.
"McDonald’s е забавен и модерен бранд и това беше прогресивен начин да превърнем нашите опаковки в изкуство и така да подкрепим общностите, при които модата е начин на изразяване", коментира Мат Биспел, отговарящ за глобалния маркетинг във фирмата.
Оттам съобщават още, че планират до 2020 г. да използват само опаковки от подлежащи на рециклиране материали.