Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система

Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система

Един от най-интересните модели на щанда на "Фолксваген" на продължаващия до края на седмицата автосалон в Детройт е прототипът "Тигуан GTE Актив концепт". Създаденият на базата на второто поколение на компактния кросоувър "Тигуан", автомобилът е хибрид, който се зарежда от електрическата мрежа.
Колата е дълга 4.49 метра и има междуосие от 2.68 метра, като тези размери позволяват в салона да има седем места. Новата плъгин хибридна система на "Фолксваген", който ще се вгражда и в други модели, включва бензинов турбомотор с мощност 148 конски сили и два електромотора - с 54 к.с. на предните колела и със 114 коня на задните. Общата системна мощност е 221 конски сили.
Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система
Фолксваген
Скоростната кутия е шестепенна с двоен съединител. Задвижването може да е 4Х4, но в нормални условия предаването е задно, като тягата идва от електрическия мотор. При нужда електрониката активира и електрическия мотор на предната ос.
Така екипиран, "Тигуан GTE Актив концепт" спринтира до 100 км/ч за 6.5 секунди. Автомобилът може да измине до 32 километра само на ток при нулеви нива на вредни емисии.
Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система
Фолксваген
Водачът може да избира между шест режима на шофиране - за асфалтов път (комфортен или еко), офроуд (скали, лед&сняг или кал), спорт, сняг; зареждане на батерията, запазване на заряда на батерията.
В салона прави впечатление новото поколение мултимедия, която разчита на 9.2-инчов дисплей. Голямата новост при системата е възможността да се управлява с жестове, което не предлага нито един друг модел в сегмента.
Концептуален модел на "Фолксваген" демонстрира нова хибридна система
Фолксваген
Приборното табло се проектира на дигитален дисплей, като шофьорът избира коя информация да се изобразява приоритетно. На разположение е и хедъп дисплей.