"Спетема" е новият спонсор на "Левски"

Компанията за производство и разпространение на кафе "Балкам груп" ще спонсорира футболния "Левски" чрез търговската марка "Спетема".
Днес двете страни подписаха договор до лятото на 2018 г. в присъствието на изпълнителните си директори Константин Баждеков и Яник Мекушин. Финансовите параметри по сделката не бяха обявени.
"Суми няма да коментираме, тъй като това е конфиденциална информация. Както знаете, такава е била практиката ни и при предишни наши договори с търговски партньори", каза Баждеков.
Още от предстоящия мач срещу "Пирин" логото на "Спетема" ще стои върху ръкавите на фланелките и гащетата на първия отбор. "За нас това е третото голямо партньорство с търговска организация от ранга на "Балкам". Ще се стремим да разширяваме нашето партньорство и да се защитава интересът на двете компании", каза още Баждеков.
Това е първата ни инвестиция в българския спорт, но не и последна, пък заяви търговският директор на "Балкам груп" Кирил Димитров. "Гледаме на договора с "Левски" като краткосрочен план и се надяваме това партньорство да продължи във времето", допълни той.

Димитров каза още, че компанията няма да спонсорира само във футбола, а до края на годината ще има нови партньорства. "Но към момента насочеността ни е към "Левски". Това решение не е импулсивно, а прецизирано."
"Защо "Левски"? Може би това е началото. Сега дойде моментът от гледна точка на развитието на нашата компания. За нас, като един от лидерите на пазара в Югоизточна Европа, е чест да си партнираме с един от най-големите клубове в България", каза още Димитров.
Баждеков пък отрече "Левски" да трупа спонсори под чужд натиск. "Създава се някакво впечатление, но трябва да ви кажа, че за да се стигне до подписането на договор, има много дълъг процес на договаряне и уточняване. Интересът на спонсорите е показателен какво представлява "Левски" като марка."
Попитан защо при положение че "Левски" е толкова голяма марка ситуацията не беше същата преди оттеглянето на Тодор Батков, Баждеков коментира: "Не мога да правя аналогии какво е било. "Левски" имаше проблеми във всички сфери, което се отразяваше на имиджа му като партньор."
По думите му на "Герена" няма финансов рай, а финансов ред и дисциплина. "Не искам да се подценява марката "Левски", продукта "Левски" и хората, които се интересуват от "Левски". Това е имидж, за който всеки наш партньор си е направил сметката, когато инвестира. Няма търговска организация и дружество, което да си дава така парите, ако няма съответния ефект", завърши той.