Дойде новото поколение на най-изчистения "Харлей-Дейвидсън"

Дойде новото поколение на най-изчистения "Харлей-Дейвидсън"

Дойде новото поколение на най-изчистения "Харлей-Дейвидсън"
Новото поколение на най-изчистения модел на "Харлей-Дейвидсън", носещ името "Роудстър", вече присъства и в българското дилърство на марката. Моделът е на пазара от 1957 година и се е доказал като благодатен за постоянно усъвършенстване.
Дизайнът е вдъхновен от класическите състезателни мотоциклети и актуалните тенденции за изчистени, оголени къстъм машини, като профилът напомня за състезателните машини от 50-те и 60-те години на миналия век. Новата ръкохватка на кормилото и монтираните на средно ниво крачни контроли поставят ездачът в агресивна стойка.
Дойде новото поколение на най-изчистения "Харлей-Дейвидсън"
Надупченият предпазител за ремъка и предпазителите на заглушителя имитират просветните отвори, пробивани в компонентите на състезателни мотоциклети, а единичният прибор на кормилото разполага с аналогов оборотомер и вграден цифров скоростомер.
Моторът разчита на 1200-кубиков V-Twin двигател с въздушно охлаждане, който предоставя силен импулс от въртящия момент в средата на оборотния диапазон. Предната и задната джанти са лети с пет тънки спици и са специално проектирани за "Роудстър". От "Харлей-Дейвидсън" посочват, че това са най-сложните колела, създавани от фирмата някога.
Окачването на мотоциклета е подобрено с нови 43-милиметрови обърнати вилки с единичен патрон с тристепенни пружини. Задното окачване е с coil-over амортисьори с газово компресирана емулсия и тристепенни пружини с регулируемо предварително натоварване.
Спирачната система разчита на 11.8-инчови плаващи ротори на предното колело, като по избор може да имат антиблокираща система (ABS).
Моделът "Харлей-Дейвидсън Роудстър" ще се предлага в четири разцветки.