Twitter ще избира реклами според използваните емоджита

Twitter ще може да подбира рекламите за потребителите си според емоджитата, които използват. Микроблогът ще може да анализира какви емоджита е използвал дадения потребител и да избира подходящи реклами според емоциите и интересите, които дадените емотикони символизират.
Емоджи са усмивките и останалите изображения, които хората си изпращат в текстови съобщения. Известни са още като "смайлита" и "емотикони". С развитието им през годините те се превърнаха в доста по-детайлни рисунки и анимации и затова стават популярни като "емоджи".
Системата на Twitter ще разпознава, кога потребителят използва по-често например емоджи с пица и ще му показва реклами на пицарии. Емоджита със спортна дейност, ще активират реклами за съответния спорт, екипировка и др.
Според Twitter емоджитата дават "уникална възможност" за разчитане на настроението и мисловната нагласа на даден човек. Микроблогът смята, че реклами, които са избрани според използваните емоджита, ще имат много голяма ефективност и ще помагат на рекламодателите да откриват хора по техните конкретни интереси, чувства и желания в даден момент.