Всички сме виждали как се доставят новите автомобили. От "Дачия" до "Порше", те се транспортират с автовози. Когато се преодоляват морета, се използват кораби, доставката на "Ламборгини" обаче е нещо различно.
Всички сме виждали как се доставят новите автомобили. От "Дачия" до "Порше", те се транспортират с автовози. Когато се преодоляват морета, се използват кораби, доставката на "Ламборгини" обаче е нещо различно, видях на летището в Болоня миналия петък (21 октомври). Около 13.30 часа на пистата се появи тази процесия, движеща се много бавно.
Почти по същото време, кацна самолет "Боинг" 777 300 на "Емирейтс", изпълняващ редовен полет от Дубай до Болоня.Тук е моментът да припомня, че колите "Ламборгини" с произвеждат в градчето Санта Агата Болонезе, което са намира на около 25 километра от летището. От самолета слязоха не повече от петдесетина души. Машината пък събира между 314 и 451 души. Докато покрай самолета вървеше обичайната суматоха, свързана с почистването и зареждането на огромната машина, багажът, събран в контейнери и най-ценният товар на самолета, стояха встрани. Започна и товаренето, като първо беше качено светлосиньото "Ламбо". Любопитна подробност беше, че всички участници в процеса на товаренето, бяха с ръкавици. С не малко усилия, колата беше преместена от ремаркето на влакчето на товарната платформа. След няколко минути дойде ред и на бялото "Ламборгини". Вероятно вече избистрили стратегията, покрай първата кола, товарачите се справиха доста по-бързо. И все пак и тук не се мина без физически усилия. В един момент се появиха и пътниците за полета от Болоня до Дубай. Те не бяха повече от стотина души, което ме накара да се запитам, дали големият самолет не е пратен специално заради ценният автомобилен товар. Малко преди 16 часа "Боинг" 777-300 на "Емирейтс" се подготви за излитане. До крайната точка на пътуването оставаха около 6000 километра. Към момента "Ламборгини" произвежда масово три модела. Спортните "Хуракан" и "Авентадор", като транспортираните са от някоя от тези модификации и SUV-модела "Урсус". Миналата година беше рекордна за компанията с 3245 продажби, или със 715 повече от 2104-та. Едни от най-големите пазари на компанията са в Близкия Изток.