"Ноубъл графикс" взе награда "Епика"

"Ноубъл графикс" взе награда "Епика"

Рекламната агенция "Ноубъл графикс криейтив студио" (Noble Graphics Creative Studio) спечели трета награда в категорията "Преса" на тазгодишното издание на "Епика". Това е най-големият европейски фестивал на рекламните агенции, в който участваха 703 компании от 45 държави. Критериите, по които журито от представители на Европейската рекламна преса оценяваше заявките, бяха два: оригиналност на творческата идея и качество на изпълнението й.
"Ноубъл графикс" се пребори за отличието с работата си за бирената марка Туборг". Агенцията обаче остана единственият български представител, който си тръгна с награда от форума, въпреки че според статистиката на фестивала през тази година българските заявки  са били общо 24, или с 15 повече от миналата.
В отборното класиране по държави първенец е Германия със 7 златни, 41 сребърни и 33 бронзови отличия. Веднага след това са Великобритания, Швеция и Франция, като същите тези страни са заемали първите четири позиции и миналата година, макар и в различен ред. Най-успешните рекламни вериги пък са "Ди Ди Би" (DDB), Wieden+Kennedy, "Лио Бърнет" (Leo Burnett), TBWA и BBDO. Сред отличниците са и "Юро Ар Ес Си Джи" и JWT.
Победителите тази година ще получат отличията си на специална церемония на 26 януари в Стокхолм.
През 2005 г. "Туборг" получи наградата за външна реклама с кинокомпанията си "Туборг и великите филми".