eMAG ще отвори шоурум в София

eMAG ще отвори шоурум в София

Юлиан Станчу, изпълнителен директор на "Данте Интернешънъл".
eMAG
Юлиан Станчу, изпълнителен директор на "Данте Интернешънъл".
Онлайн магазинът eMAG.bg ще регистрира българско дружество през 2018 г. Новината бе съобщена по време на официалното откриване на новия офис на компанията в София, съобщиха от дружеството.
Плановете за следващата година включват откриване на шоурум на онлайн ритейла, какъвто има вече в други страни, където е представена. Освен дисплей на последните технологични иновации шоурумите са и място за тест и получаване на поръчаните онлайн артикули.
От компанията съобщават и че ще тестват услуга, вече прилагана в други страни - доставка на поръчана стока до 2 часа.
В платформата на търговеца - Marketplace, където се регистрират външни доставчици, вече има регистрирани малко над хиляда, като се очаква до края на годината броят им да се удвои. Освен че офертите на българските доставчици достигат при търсене до потребителя наравно с предложенията на eMAG, местните компании ще имат възможност да продават и на чужди пазари, на които е представена платформата - Румъния и Унгария.
"Потенциалът за развитие на eMAG в България е голям. eMAG достига до 4 процента от ежедневния онлайн трафик в страната. При големите кампании, които правим, този процент е още по-голям. Затова и ще продължаваме да инвестираме в развитието на платформата и да се фокусираме върху потребителското преживяване по време на пазаруване", коментира Юлиан Станчу, изпълнителен директор на "Данте интернешънъл". "Данте" е собственик на онлайн магазина eMAG.
Според директора на компанията за България Стефана Здравкова за годините, през които eMAG оперира в България, се е наложила устойчива тенденция на миграция – от офлайн към онлайн покупки, която продължава и в момента.
Търговецът отчита, че през 2016 г. е привлякъл 141 хил. нови потребители.