Фотогалерия: Легендарната G-класа на "Мерцедес" отслабна, но стана по-добра

Мерцедес

Фотогалерия: Легендарната G-класа на "Мерцедес" отслабна, но стана по-добра

39 години след лансирането на първата G-класа на "Мерцедес" и след над 300 хиляди продажби дебютира последната версия на легендарния всъдеход.

  • 39 години след лансирането на първата G-класа на "Мерцедес" и след над 300 хиляди продажби дебютира последната версия на легендарния всъдеход. Първата среща на автомобила с широката публика е на открития в събота автосалон в Детройт.
    39 години след лансирането на първата G-класа на "Мерцедес" и след над 300 хиляди продажби дебютира последната версия на легендарния всъдеход. Първата среща на автомобила с широката публика е на открития в събота автосалон в Детройт.
  • Подобренията в автомобила включват още по-забележителни офроуд възможности, като в същото време колата е и много по приятна за шофиране по асфалтов път.
    Подобренията в автомобила включват още по-забележителни офроуд възможности, като в същото време колата е и много по приятна за шофиране по асфалтов път.
  • В сравнение със своя предшественик G-класата е прибавила 53 сантиметра към дължината си и 12 см към своята ширина. В резултат пасажерите и отзад, и отпред имат повече място пред коленете си и в областта на раменете.
    В сравнение със своя предшественик G-класата е прибавила 53 сантиметра към дължината си и 12 см към своята ширина. В резултат пасажерите и отзад, и отпред имат повече място пред коленете си и в областта на раменете.
  • В салона прави впечатление монтирането на дигитално приборно табло, което прелива в централния дисплей.
    В салона прави впечатление монтирането на дигитално приборно табло, което прелива в централния дисплей.
  • Фотогалерия: Легендарната G-класа на "Мерцедес" отслабна, но стана по-добра
  • Както и досега, най-способният "Мерцедес" извън пътя разчита на три блокиращи се диференциала и понижаващи се предавки. Клиренсът е 27 сантиметра, като ъглите на атака и оттегляне са съответно 35 и 30 градуса.
    Както и досега, най-способният "Мерцедес" извън пътя разчита на три блокиращи се диференциала и понижаващи се предавки. Клиренсът е 27 сантиметра, като ъглите на атака и оттегляне са съответно 35 и 30 градуса.
  • Автомобилът сега има ново независимо окачване с по два носача отпред в комбинация с цял заден носач. Програмата DYNAMIC SELECT позволява избор между до пет режима на управление, като се променят характеристиките на двигателя, трансмисията, окачването, волана и асистиращите системи.
    Автомобилът сега има ново независимо окачване с по два носача отпред в комбинация с цял заден носач. Програмата DYNAMIC SELECT позволява избор между до пет режима на управление, като се променят характеристиките на двигателя, трансмисията, окачването, волана и асистиращите системи.
  • Серийно моторите на G-класата се комбинират с деветстепенна автоматична скоростна кутия. Най-мощната версия разчита на 4.0-литров V8 бензинов двигател с двойно турбо, който генерира 422 к.с. и максимален въртящ момент от 610 Нм.
    Серийно моторите на G-класата се комбинират с деветстепенна автоматична скоростна кутия. Най-мощната версия разчита на 4.0-литров V8 бензинов двигател с двойно турбо, който генерира 422 к.с. и максимален въртящ момент от 610 Нм.
  • В България продажбите ще започнат от май, като цените още не са ясни. В Германия цените тръгват от 107 040 евро, което е на нивата на предшественика.
    В България продажбите ще започнат от май, като цените още не са ясни. В Германия цените тръгват от 107 040 евро, което е на нивата на предшественика.
  • Фотогалерия: Легендарната G-класа на "Мерцедес" отслабна, но стана по-добра
  • Фотогалерия: Легендарната G-класа на "Мерцедес" отслабна, но стана по-добра
  • Фотогалерия: Легендарната G-класа на "Мерцедес" отслабна, но стана по-добра