Savage 2 отново забавена, излиза през лятото

След четири години разработка, само броени месеци делят продължението на играта Savage от своите фенове, обявиха от S2 Games и се извиниха за пореден път за закъснението на своята игра. По първоначални планове Savage 2: A Tortured Soul трябваше да излезе на пазара за коледните празници на 2006 година, но за пореден път плановете на малкото студио не се сбъднаха. Новата дата на излизане е определена за лятото на тази година.
От S2 Games са убедени, че този път няма да разочароват своите бъдещи клиенти и до месец подготвят бета тест на играта, който ще бъде достъпен само за малцината, които вече са предплатили за нея по Интернет. Нещо повече, от S2 Games възнамеряват да пуснат и масивно демо на играта, което ще съдържа цялата солова кампания, в която играчите ще могат да се насладят напълно безплатно на новата, интересна история с далеч по-силен ролеви привкус, която следва плътно събитията от първата игра от поредицата. Това не е първият подарък на S2 Games към геймърите - в началото на септември 2006 година, S2 Games пусна първата Savage за безплатно разпространение в Интернет с надеждата, че така ще привлече вниманието към продължението Savage 2: A Tortured Soul.
Мултиплеърът в локална мрежа и Интернет обаче ще е нещо, за което ще трябва да платите. Авторите преценяват, че насоченият към онлайн сражения геймплей ще накара всеки, на който допада идеята за масови сражения със стратегически привкус, ще развърже кесията и ще превърне играта им в успех. Самото разпространение на играта ще се осъществи изцяло по мрежата, като все още S2 Games не са намерили разпространител, който да разпространи играта им по магазините.
Savage 2: A Tortured Soul е продължение на един от най-нестандартните хибриди между тактическите екшън игри, реално-времевия стратегии и ролевите игри, играта Savage: The Battle for Newerth, с която компанията S2 Games положи началото на нов хибриден жанр през 2003 година. В Savage играчите попадат в приказен свят, в който фракции водят битки на живот. Всяка фракция представлява група от играчи, един сред които е командир, наблюдава игровото поле от птичи поглед и притежава специални възможности да строи сгради и защитни укрепления и раздава ресурси и оръжия на останалите играчи, които останалите играчи са воини на бойното поле, следващи неговите заповеди. Успехът в играта зависи както от рефлексите и тактическия подход на обикновените играчи, така и от стратегическият план на техния командир.