Фоторазказ: Най-продаваният "Мерцедес" след сериозната промяна

Георги Пауновски

Фоторазказ: Най-продаваният "Мерцедес" след сериозната промяна

Най-продаваният модел на "Мерцедес"- C-класа наскоро мина през фейслифт, при който бяха подменени над 6000 детайла.

  • Най-продаваният модел на "Мерцедес"- C-класа наскоро мина през фейслифт, при който бяха подменени над 6000 детайла.
    Най-продаваният модел на "Мерцедес"- C-класа наскоро мина през фейслифт, при който бяха подменени над 6000 детайла.
  • Почти всички двигатели са нови, или сериозно преработени стари, като те покриват диапазона от 150 до 510 конски сили за версията C63AMG. Догодина се очаква дизелов плъг-ин хибриден модел.
    Почти всички двигатели са нови, или сериозно преработени стари, като те покриват диапазона от 150 до 510 конски сили за версията C63AMG. Догодина се очаква дизелов плъг-ин хибриден модел.
  • Отвън промените в четвъртото поколение, което е на пазара от 2014 година, са трудно забележими, което е обяснимо, тъй като, така или иначе, моделът се харесва. Доказателство за това е фактът, че тази генерация е най-успешната с над 2 млн. продажби.
    Отвън промените в четвъртото поколение, което е на пазара от 2014 година, са трудно забележими, което е обяснимо, тъй като, така или иначе, моделът се харесва. Доказателство за това е фактът, че тази генерация е най-успешната с над 2 млн. продажби.
  • В салона най-забележителната промяна, освен новите тапицерии и акценти, е воланът, в който има реагиращи на допир зони за управление на аудиосистемата, сърфиране между различните менюта и т.н.
    В салона най-забележителната промяна, освен новите тапицерии и акценти, е воланът, в който има реагиращи на допир зони за управление на аудиосистемата, сърфиране между различните менюта и т.н.
  • Тестовият автомобил беше в изпълнението 220d. При него двигателят е с намален работен обем – от 2143 на 1950 кубически сантиметра. Мощността вече е 194 к.с., а максималният въртящ момент 350 Нм.
    Тестовият автомобил беше в изпълнението 220d. При него двигателят е с намален работен обем – от 2143 на 1950 кубически сантиметра. Мощността вече е 194 к.с., а максималният въртящ момент 350 Нм.
  • Колата беше със задно предаване и девестепенна автоматична трансмисия. Така екипиран Mercedes C220d предлага ускорение от място до 100 км/ч за 6.9 секунди, при разход на гориво от едва 4.4 л/100 км в смесен цикъл.

    В рамките на теста, най-доброто ми постижение беше с около литър и половина по-високо (малко под 6 на сто).
    Колата беше със задно предаване и девестепенна автоматична трансмисия. Така екипиран Mercedes C220d предлага ускорение от място до 100 км/ч за 6.9 секунди, при разход на гориво от едва 4.4 л/100 км в смесен цикъл.<br /><br />В рамките на теста, най-доброто ми постижение беше с около литър и половина по-високо (малко под 6 на сто).
  • Мотор и скоростна кутия в С220d си партнират отлично и автомобилът е приятно пъргав. Трансмисията моментално сваля до четири предавки при нужда от бързо ускорение.

    На магистрала при поддържане на 140 км/ч дизелът мърка на под 2000 об/мин, но неприятно бях изненадан от високото ниво на паразитен шум в салона.
    Мотор и скоростна кутия в С220d си партнират отлично и автомобилът е приятно пъргав. Трансмисията моментално сваля до четири предавки при нужда от бързо ускорение.<br /><br />На магистрала при поддържане на 140 км/ч дизелът мърка на под 2000 об/мин, но неприятно бях изненадан от високото ниво на паразитен шум в салона.
  • Както може да се очаква С-класата предлага сериозен избор от варианти на окачването и асистиращите системи. Тестовият автомобила беше със стандартната ходова част, която ми хареса с баланса между комфорт и пътно поведение.

    Дори при влизане с висока скорост в завой, наклонът е умерен, а автомобилът уверено следва зададената с волана траектория.
    Както може да се очаква С-класата предлага сериозен избор от варианти на окачването и асистиращите системи. Тестовият автомобила беше със стандартната ходова част, която ми хареса с баланса между комфорт и пътно поведение.<br /><br />Дори при влизане с висока скорост в завой, наклонът е умерен, а автомобилът уверено следва зададената с волана траектория.
  • Системата за промяна на настройките (с еко, два спортни, комфортен и индивидуален режими) влияеше основно на работата на волана, трансмисията и реакцията на педала на газта, но разликата е осезаема.

    Кормилото е леко или по-тежко, в зависимост от избрания режим, но при всички случаи дава отлична обратна връзка.
    Системата за промяна на настройките (с еко, два спортни, комфортен и индивидуален режими) влияеше основно на работата на волана, трансмисията и реакцията на педала на газта, но разликата е осезаема.<br /><br />Кормилото е леко или по-тежко, в зависимост от избрания режим, но при всички случаи дава отлична обратна връзка.
  • Освен двигателите, другата голяма промяна в С-класата са асистиращите системи, които са взаимствани от по-големите модели – Е и S-класа.

    Тестовият автомобил не разполагаше с всичко предлагано, но пък беше екипиран с може би най-нужните екстри, май само камерата за заден ход и парктрониците ми липсваха.
    Освен двигателите, другата голяма промяна в С-класата са асистиращите системи, които са взаимствани от по-големите модели – Е и S-класа.<br /><br />Тестовият автомобил не разполагаше с всичко предлагано, но пък беше екипиран с може би най-нужните екстри, май само камерата за заден ход и парктрониците ми липсваха.
  • Със сигурност парите си заслужават матричните светодиодни фарове, в които 84 светлинни секции, се грижат пътят да е максимално добре осветен, без това да води до заслепяване на водачите на останалите превозни средства.

    Благодарение на адаптивния темпомат и системата за поддържане на избраната лента на движение, С-класата може в кратки периоди от време да ускорява, намалява, завива и спира сама.
    Със сигурност парите си заслужават матричните светодиодни фарове, в които 84 светлинни секции, се грижат пътят да е максимално добре осветен, без това да води до заслепяване на водачите на останалите превозни средства.<br /><br />Благодарение на адаптивния темпомат и системата за поддържане на избраната лента на движение, С-класата може в кратки периоди от време да ускорява, намалява, завива и спира сама.
  • След около минута в автономен режим започват звукови и светлинни предупреждения, а при липса на реакция автомобилът намалява и спира, като включва аварийните светлини.

    Целта е да се осигури безопасно спиране, така че да се окаже помощ на водача, ако му е прилошало.
    След около минута в автономен режим започват звукови и светлинни предупреждения, а при липса на реакция автомобилът намалява и спира, като включва аварийните светлини.<br /><br />Целта е да се осигури безопасно спиране, така че да се окаже помощ на водача, ако му е прилошало.
  • За размерите си (4.69 м) С-класата осигурява доста добро вътрешно пространство и солиден багажен обеми от 455 литра.
    За размерите си (4.69 м) С-класата осигурява доста добро вътрешно пространство и солиден багажен обеми от 455 литра.
  • С-класата остава сред последните модели на "Мерцедес", в които все още редица от функциите се управляват с бутони, което лично на мен ми хареса. Има разбира се вариант за настройки с глас, през тъчпад, разположен между предните седалки и както вече стана дума през волана.
    С-класата остава сред последните модели на "Мерцедес", в които все още редица от функциите се управляват с бутони, което лично на мен ми хареса. Има разбира се вариант за настройки с глас, през тъчпад, разположен между предните седалки и както вече стана дума през волана.
  • Стане ли дума за цената, може да се каже, че тя е една идея по-висока от основните конкуренти, ако говорим за базовото изпълнение, което така или иначе, едва ли някой си поръчва. При оборудване с различни екстри, везните често натежават в посока на С-класата.
    Стане ли дума за цената, може да се каже, че тя е една идея по-висока от основните конкуренти, ако говорим за базовото изпълнение, което така или иначе, едва ли някой си поръчва. При оборудване с различни екстри, везните често натежават в посока на С-класата.
  • Така че при всички случаи, ако се колебаете между няколко претенденти в класа, ще трябва да си поиграете с конфигураторите, които сайтовете на вносителите предлагат.
    Така че при всички случаи, ако се колебаете между няколко претенденти в класа, ще трябва да си поиграете с конфигураторите, които сайтовете на вносителите предлагат.
  • Само за сведение, мога да посоча, че тестовият автомобил струваше малко над 100 хил. лева.
    Само за сведение, мога да посоча, че тестовият автомобил струваше малко над 100 хил. лева.