Фотогалерия: Мотористите на Ирак

Reuters

Фотогалерия: Мотористите на Ирак

"Иракските мотористи" се движат по магистралите на страната не само да покажат любовта си към моторите и черната кожа: те искат да споделят ентусиазма си, за да излекуват дълбоките разриви в Ирак.

  • "Иракските мотористи" се движат по магистралите на страната не само да покажат любовта си към моторите и черната кожа. Те искат чрез общата си страст да намалят и противопоставянията между хората в страната.
    "Иракските мотористи" се движат по магистралите на страната не само да покажат любовта си към моторите и черната кожа. Те искат чрез общата си страст да намалят и противопоставянията между хората в страната.
  • Само няколко късметлии карат "Харли Дейвидсън" - рядка и скъпа марка в Ирак - други карат мотори, които приличат на машините от филма "Волният ездач".
    Само няколко късметлии карат "Харли Дейвидсън" - рядка и скъпа марка в Ирак - други карат мотори, които приличат на машините от филма "Волният ездач".
  • "Нашата цел е да изградим братство", казва Билал ал-Баяти (на снимката), 42-годишен работник, който създава клуба през 2012 г. с цел да подобри имиджа на мото бандите и да насърчи единството след години на конфликти.

    Първото правило на клуба му е: не говориш за политика.

    "Абсолютно забранено е да се говори за политика между членовете", казва Баяти пред "Ройтерс".
    "Нашата цел е да изградим братство", казва Билал ал-Баяти (на снимката), 42-годишен работник, който създава клуба през 2012 г. с цел да подобри имиджа на мото бандите и да насърчи единството след години на конфликти.<br /><br />Първото правило на клуба му е: не говориш за политика.<br /><br />"Абсолютно забранено е да се говори за политика между членовете", казва Баяти пред "Ройтерс".
  • Всеки път, когато се споменава политика, членовете се предупреждават веднъж или два пъти и след това се изключват.

    ''Вече нямаме сили да търпим тези трагедии или да ги повторим", казва Баяти.
    Всеки път, когато се споменава политика, членовете се предупреждават веднъж или два пъти и след това се изключват.<br /><br />''Вече нямаме сили да търпим тези трагедии или да ги повторим", казва Баяти.
  • С черната си козя брадичка лидерът на багдадския мото клуб, известен като Капитана, изглежда като въплъщение на американски разбойник.

    Стилът на обличане на членовете на групата е недвусмислено вдъхновен от САЩ. Всички мотористи имат по дрехите или машините иракския флаг.
    С черната си козя брадичка лидерът на багдадския мото клуб, известен като Капитана, изглежда като въплъщение на американски разбойник.<br /><br />Стилът на обличане на членовете на групата е недвусмислено вдъхновен от САЩ. Всички мотористи имат по дрехите или машините иракския флаг.
  • В клуба членуват 380 мъже от всички възрасти, социални класове и различни религии.

    Едно от последните им събития е било парти в чест на Деня на армията.
    В клуба членуват 380 мъже от всички възрасти, социални класове и различни религии.<br /><br />Едно от последните им събития е било парти в чест на Деня на армията.
  • Някои от тях работят в армията, в полицията и дори в популярните мобилизационни сили, група от предимно шиитски милиции, които са участвали в борбата за изтласкване на "Ислямска държава" от Ирак през последните три години.
    Някои от тях работят в армията, в полицията и дори в популярните мобилизационни сили, група от предимно шиитски милиции, които са участвали в борбата за изтласкване на "Ислямска държава" от Ирак през последните три години.
  • "Това е миниатюрен Ирак", казва 36-годишният Ахмед Хайдар, който работи в международна агенция за подпомагане.
    "Това е миниатюрен Ирак", казва 36-годишният Ахмед Хайдар, който работи в международна агенция за подпомагане.
  • Карането на мотори през Багдад е доста по-различно от магистрала 101 в САЩ.

    Мотористите трябва да спират на многобройните военни контролно-пропускателни пунктове, разположени около града.
    Карането на мотори през Багдад е доста по-различно от магистрала 101 в САЩ.<br /><br />Мотористите трябва да спират на многобройните военни контролно-пропускателни пунктове, разположени около града.
  • Много малко от мотористите могат да си позволят марков мотор.

    "Тук нямаме франчайз на "Харли Дейвидсън", каза Кадим Наджи, механик, специализирал се в превръщането на обикновени мотори в нещо специално.

    "Така че това, което правим, е да променим мотора, за да изглежда подобен ... и е по-евтино."
    Много малко от мотористите могат да си позволят марков мотор.<br /><br />"Тук нямаме франчайз на "Харли Дейвидсън", каза Кадим Наджи, механик, специализирал се в превръщането на обикновени мотори в нещо специално.<br /><br />"Така че това, което правим, е да променим мотора, за да изглежда подобен ... и е по-евтино."
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак
  • Фотогалерия: Мотористите на Ирак