Ubi готви RPG по Naruto

Ubi готви RPG по Naruto

Ubi готви RPG по Naruto
Френският издател Ubisoft разкри нови детайли около разработваната за Xbox 360 ролева игра с приключенски елементи Naruto: Rise of a Ninja. Феновете на японската анимация сигурно вече се досещат, че главният герой ще бъде популярният анимационен нинджа Наруто Узумаки и действието ще проследява необикновените му живот.
С играта е ангажиран все по-плодотворният екип на Ubisoft Montreal, който се заканва, че ще завърши работата си по проекта до края на есента.
Досега откаченият и бликащ от енергия млад нинджа се е появявал единствено в елементарни екшъни и скучни биткаджийски игри, така че феновете на популярния комикс и анимационния сериал би трябвало да са повече от доволни. Освен, ако не държат играта да се разработва в Япония на всяка цена, разбира се.
Бидейки ролево произведение, Naruto: Rise of a Ninja обещава масивна соло кампания, гарнирана с тонове приключения, безброй разтоварващи битки. Очаква се в процеса на игра главният герой и спътниците му да приличат максимално на първообразите си и действат като тях. В този ред на мисли издателят Ubisoft обещава, че персонажите задължително ще претърпят различни метаморфози и в края на кампанията ще бъдат почти напълно различни.
Естествено, действието ще се придържа строго към историята на анимационните серии през цялото, но авторите обещават някои приятни изненади, за които обаче не им се говори на този етап. Кампанията ще проследи ранните години от живота на главния в родното му село, и трансформацията му от простоват безделник в уважаван, макар и странен, нинджа.
В първите мисии играчът ще може да се размотава свободно из селото и района около него, използвайки времето, за да опознае ключови персонажи като Sasuke, Sakura и Kakashi. Именно през този период героят за има възможност за първи път да изпробва несравнимите си бойни умения.
Авторите обещават и напълно пълноценен мултиплейър режим, който ще представлява нещо от рода на Deathmatch, при който всеки играч избира персонаж, от чието име млати всички останали. При всички положения това не звучи особено интересно и лесно ще отегчи дори най-върлите фенове. От друга страна евентуален кооперативен режим би пожънал огромен успех и нищо не пречи на Ubisoft да включат нещо подобно в крайния вариант на продукта.
Визуално Naruto: Rise of a Ninja изглежда повече от впечатляващо и макар да не залага на стандартна убер графика, избраната от Ubi Montreal т.нар. "cel-shading" дава отлични резултати и пасва перфектно на атмосферата. Ако крайната цел е играта да прилича максимално много на комикса и едноименния анимационен сериал, то резултатът е феноменален, както ще се убедите сами от трейлъра.