Кандидатите за Параходство БМФ са 23-ма
Конкурсна документация, която не съдържа информационен меморандум в процедурата за приватизацията на 70% от капитала на Параходство "Български морски флот" ЕАД, Варна са закупили общо 23 компании, съобщиха от АП.
- CrudeOil & Derivatives Trading S.A, гр. Женева, Швейцария
Essar Shipping&Logistics Limited, гр. Мумбай, Индия;
Athenian Sea Carriers Ltd., гр. Атина, Гърция;
Банка "Пиреос България" АД;
MullerMaritimeHolding BV- гр. Терноицен, Холандия;
Chartworld Shipping Corporation, гр. Атина, Гърция;
"ЗМЛФ 1" ЕООД, гр. София;
"TVA SHIPPING" GmbH, гр. Хамбург¸ Германия;
SiderNaviS.p.A.- Неапол, Италия;
"Нейви Консулт" ООД, гр. София;
"Би Ти Девелопмент сървисиз" ЕАД, гр. София;
Cechofracht a.s.- Прага, Чехия;
"Тримпекс Юнион" ООД, гр. Варна;
"Интермодал" ООД, гр. Варна за CMA-CGMS.A. – Марсилия, Франция;
"Булброкърс" АД, гр. София;
Palmali Shipping S.A- Charlstown, Island of Nevis, West Indies;
Allerio Commercial Limited- Лондон;
"Глобал меритайм навигейшън" ЕООД, гр. София;
Gearbulk Holding Limited- Bermuda;
"Форем Консултинг България" ООД, гр .София;
"Химимпорт" АД, гр. София;
Адвокатско дружество "Георгиев, Тодоров и Ко";
Явор Илиев – адвокат
Предстои закупилите конкурсна документация да докажат съответствие със следните предварителните квалификационни изисквания:
Юридическо лице – търговец, който кумулативно отговаря на следните изисквания:
- да е наел кораби за насипни и/или генерални товари по договори "тайм-чартър" с общ DWT (бруто регистър тон) не по-малък от 1,3 мил. тона за всяка от последните 3 години;
- да представи писмо за ангажимент за финансиране, издадено от банка,която трябва да отговаря на следните изисквания:
· да има кредитен рейтинг най-малко А3 по скалата на Moody’s или приравнен кредитен рейтинг по Standard&Poor’sи FitchIBCA;
· да е отпуснала кредити за закупуване, строеж или ремонт на кораби в размер не по-малък от общо 3 млрд. евро.
Консорциум – търговец, който кумулативно отговаря на следните изисквания:
- юридическо лице – обединение между стратегически инвеститор и други лица, като стратегическия инвеститор трябва да притежава минимум 70% от капитала на консорциума и да упражнява контрол;
- стратигическият инвеститор трябва да бъде обединение между чартьор и корабен мениджър, като първия трябва да управлява контрол. Те трябва да отговарят на следните условия:
· чартьорът да е наел кораби за насипни или генерални товари по договори за "тайм-чартър" с общ DWT не по-малък от 1,3 млн. тона за всяка от последните 3 години
· корабния мениджър да има сключен договори за оперативно управление на кораби и да притежавадокумент за съответствие (documentofcompliance), издаден съгласно Международния кодекс за управление на безопасна експлоатация на кораби и предотвратяване на замърсявания (ISMCode)
- да представи писмо за финансов ангажимент, издадено от банка, която отговаря на следните изисквания:
· да има кредитен рейтинг най-малко А3 по скалата на Moody’s или приравнен кредитен рейтинг по Standard&Poor’sи FitchIBCA;
· да е отпуснала кредити за закупуване, строеж или ремонт на кораби в размер не по-малък от общо 3 млрд. евро.