DiVino събира бизнеса и ценителите за девети път

Остава по-малко от седмица до деветото издание на DiVino.Taste, което ще се проведе от 22 до 24 ноември, в "Интер експо център" в София.
За пръв път една от залите, в които ще е разположено изложението - зала 6, ще се превърне в GOOD MOOD ZONE!, съобщават организаторите. Целта е изложението да е еднакво атрактивно за бизнес клиентите и за широката публика. Докато в зала 5 85 български изби ще представят на едно място най-добрите си вина, а посетителите ще могат да ги дегустират, в зала 6 виното среща бизнеса. Това е мястото, където винарите и професионалистите от винарския бранш ще могат да се срещнат с някои изложители, които представят интересни бизнес хоризонти.
Организаторите посочват сред тях водещата италианска пепинерия Vivai Cooperativi Rauscedo с над 80-годишен опит в производството на присадени вкоренени лози, представена и в България. Съвместно с български дружества VCR работи по клонирането на 7 традиционни български сорта: димят, червен мискет, гъмза, памид, мавруд, рубин и производни на широка мелнишка лоза. Очаква се новосъздадените клонове да бъдат одобрени и сертифицирани през 2019-2020 и мултиплицирани на пазара през 2020-2021.
Сред другите интересни фирми са Herti, която следва световните тенденции за бутилиране на вино с алуминиеви капачки, Glassworks, която предлага традиционни стъклени бутилки и буркани, както и бутилки в различни форми.
Crispy представлява добра възможност за кетъринг за вино събития, презентации и други поводи.
В изложението ще участват и Националният институт за изследване на вино, спиртни напитки и етерични масла, а
myPOS ще представи иновативни и достъпни платежни решения, които изцяло променят начина, по който бизнесите приемат картови плащания през различни канали - на място, онлайн и в движение.
Освен бизнес срещи в зала 6 посетителите ще могат опитат и купят специално подбрани продукти и винени аксесоари.