Virgin Galactic показа дизайна на кабината за космически туризъм

На живо
На живо: Протестът на "Боец" пред МВР

Virgin Galactic показа дизайна на кабината за космически туризъм

Virgin Galactic показа дизайна на кабината за космически туризъм
Reuters
Компанията Virgin Galactic, основана от сър Ричард Брансън, показа как ще изглежда кабината на SpaceshipTwo - кораб, с който планира да извежда туристи и учени в космоса.
В нея ще има 6 места, от които пътниците могат да стават и да се носят из кабината, докато наблюдават Земята през илюминаторите, а бордови камери записват движенията им в безтегловност.
Virgin Galactic показа дизайна на кабината за космически туризъм
Reuters
Според Virgin Galactic над 1000 души са заявили интерес към пътуването, което поне в началото ще струва над 250 000 долара. Стотици от тях са внесли и депозит.
Джордж Уайтсайдс, главен космически инженер на компанията, обясни, че в кабината има 16 камери и през цялото време поне две от тях ще са фокусирани върху пътник или член на екипажа.
Virgin Galactic показа дизайна на кабината за космически туризъм
Reuters
"Просто хората ще документират преживяванията си в снимки и видео с висока резолюция, така че, когато се върнат, ще могат да споделят невероятните емоции в социалните мрежи. Освен това ще получат и специално монтиран филм с цялото пътуване, заснето от камерите под различен ъгъл."
По думите му всяка седалка ще е изработена индивидуално за всеки човек на борда. За всеки пътник ще има поне по 2 илюминатора, защото в кабината те са общо 17.
В дъното има голямо огледало, за да могат по време на полета хората да се видят какво е да си в безтегловност.
Virgin Galactic показа дизайна на кабината за космически туризъм
Reuters
Специално е мислено върху осветлението, което ще се променя по време на предстартовото чакане и старта. Когато корабът е в космоса, то плавно ще угасне, за да се разкрие планетата в пълния си блясък.
Пръст във всичко това има и изпълнителният директор Майкъл Колглейзър, който 30 години е работил за "Уолт Дисни". По думите му общото между двете компании е, че са способни да осигурят на клиентите си преживяване, което се помни завинаги и може да промени живота им.