Меси е най-привлекателният за бизнеса

Лионел Меси е спортистът, който е най-привлекателен за бизнеса и спортовете. Това показва проучване на компанията "Нилсен", което класира 50-те спортисти с най-голям маркетингов потенциал.
То разглежда продаваемостта на всеки спортист по няколко критерия: ангажираност в социалните мрежи, медийна стойност, аудитория и нейното движение, както и съдържанието в социалните мрежи. В последните 12 месеца са анализирани профилите на 6000 спортисти.
Меси е №1, като събира общо сбор 115 точки в класацията на "Нилсен". Втори само с две точки по-малко е големият му съперник Кристиано Роналдо.
В топ 10 попадат още звездата в НБА Леброн Джеймс (110), състезателят по крикет Вират Коли (109), тенисистката Бианка Андрееску (107), Неймар (107), ММА боецът Хабиб Нурмагомедов (106), друг крикетър - Рохит Шарма (103), Мохамед Салах (103) и Пауло Дибала (100).
Андрееску е единствената жена сред първите 10. Гимнастичката Симон Байлс е 14-а, футболистката Алекс Морган е 17-а, а зад нея се нарежда младата звезда в тениса Коко Гоф.
Световният шампион във Формула 1 Люис Хамилтън е 21-и, американската футболистка Меган Рапиноу е 25-а, а двамата най-успешни тенисисти в турнирите от Големия шлем Рафаел Надал и Роджър Федерер са съответно 28-и и 35-и.
В списъка попадат още боксьорите Антъни Джошуа (31) и Тайсън Фюри (32), Наоми Осака (33), Лука Дончич (36), пилотът Шарл Льоклер (37), звездата в биатлона Доротея Вирер (47) и скиорката Микаела Шифрин, която е 49-а.