Епидемията пренареди класацията за най-търсените продукти в дрогерията

На живо
На живо: Протестът на "Боец" пред МВР

Епидемията пренареди класацията за най-търсените продукти в дрогерията

Веригата за дрогерия прекрати утвърдената в България практика в различни периоди отделни продукти да се продават на промоционални цени и я замени с политика на "трайно изгодни цени", което означава, че цената не се увеличава поне 4 месеца.
dm
Веригата за дрогерия прекрати утвърдената в България практика в различни периоди отделни продукти да се продават на промоционални цени и я замени с политика на "трайно изгодни цени", което означава, че цената не се увеличава поне 4 месеца.
Три от най-продаваните през годината продукти в дрогерийната верига dm са свързани с епидемията. Това показва традиционната класация на веригата за най-продаваните десет продукта. Тя отчете резултатите си са приключилата в края на септември финансова година.
На второ място сред най-продаваните продукти от 1 октомври 2019 до 30 септември 2020 г. излиза дезинфекциращ гел за ръце, предпазните маски за лице са на 3-та позиция, а влажните кърпички за дезинфекция са №7. За пръв път в топ 10 попадат и биохрани. Компанията си обяснява това с важния акцент върху здравето, който са поставили потребителите заради епидемията. Био- и натуралните продукти са с близо 30% ръст на оборота, показват още данните.
За финансовата година веригата отчита в България оборот от 157 млн. лв. оборот или ръст от близо 4% за година. По нейни данни това й отрежда лидерска позиция в сектора на търговията с дрогерийни стоки в България по оборот.
Компанията завърши финансовата година с 87 магазина в 27 града, а броят на служителите е близо 800. За последната година бяха направени и инвестиции в размер на 5.4 млн. лв. за разширяване и обновяване на мрежата от магазини с общо 7. И догодина се предвижда експанзията да продължи.Подобно на други вериги, които не планираха преди епидемията, да доставят стоки, в края на май dm започна доставки до дома чрез платформата на foodpanda, която използват и други търговци. Доставките са до 17 града на близо 1300 продукта.През изминалата година компанията е наблегнала на "зелените" решения, отчитат от там. Това минава през влагането на естествени съставки в продуктите и използването на опаковки от материал, който може да се рециклира. Целта на компанията е до 2025 г. 90% от опаковките да бъдат годни за рециклиране, а поне 70% да се рециклират до материал със същите качества.