БТК избра рекламата на New Мoment New Ideas
Българската телекомуникационна компания (БТК) избра New Moment New Ideas Group за обслужваща рекламна агенция, съобщиха от компанията.
Единствената официална информация от компанията е, че общо седем компании са се явили на организирания конкурс.
В разговори с отпадналите агенции обаче двете страни са стигнали до решението да не се споменават имената на отхвърлените компании. Към момента не е ясно дали New Moment New Ideas ще се грижи само за творческата част на рекламата или ще разпределя и рекламния бюджет в комуникационните канали.
Според неофициална информация след отсяване са отпаднали Ogilvy&Mather, Euro RSCG Sofia, Huts/Spot Thompson и Ideo/Saatchi & Saatchi, а тези, които са "класирани" за финала, са били Lowе Swing Communications, McCann-Erickson и спечелилата New Moment New Ideas Company.
Причината БТК да откаже подробности по избиране на рекламната си агенция е голямата конкуренция на телекомуникационния пазар, обясниха от компанията. С голяма доза сигурност може да се твърди, че БТК ще е един от най-големите рекламодатели на българския пазар.
Евентуални подробности по комуникационната си стратегия компанията би могла да уточни, когато бъдат подготвени пакетите услуги за клиентите.
Предизвикателствата пред бившия държавен телеком са обновяване на корпоративния имидж на компанията и услугите, с които ще конкурира по-младите компании на пазара.
Вероятно основно перо в рекламния бюджет на БТК ще бъде отделено за услугите, в които компанията ще срещне най-сериозни съперници на пазара - мобилните услуги на третия GSM оператор, предоставянето на високоскоростен интернет и настоящата фиксирана телефония, с която дружеството е най-популярно сред потребителите в страната.
New Moment New Ideas е позната на пазара на реклама в телекомуникациите с представянето на "Орбител", която скоро стана пряк конкурент на БТК след подписването на договор за взаимна свързаност с БТК.